{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.820 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

vågner om natten og er hysterisk :( {{forumTopicSubject}}

Hej herinde smiley
Jeg mangler gode råd! smiley
Min datter vågner hver nat og skriger. Det har stået på i knap to måneder og hun er 13 måneder. Før denne dumme periode sov hun fra 19-6 uden at vågne.
Hun får stadig en flaske inden hun skal sove og ligger sig til at sove med det samme hun bliver lagt uden gråd.
Men så vågner hun så om natten og skriger og vil ikke have sutten eller ligge ned.
Nogle gange stopper hun når man tager hende op. Men så snart man ligger hende bliver hun helt hysterisk! smiley
Andre gange hjælper det heller ikke at tage hende op. Der bliver hun bare ved at skrige og smide sig bagover og vil ingenting!
Det eneste der hjælper er at give hende en flaske.
Men det er jo en mega dårlig vane at komme tilbage til! Det er jo ikke meningen at hun skal have en flaske om natten mere smiley

Så kom med alle jeres gode råd! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vågner om natten og er hysterisk :(
  • #1   17. dec 2013 Har desværre ikke et godt råd, men føler SÅ meget med dig ! Sådan en periode havde vi også med vores søn lige omkring den alder og det var frygteligt og anede hellere ikke hvad pokker jeg skulle gøre .. Men pludselig stoppede og han har ikke gjort det siden ..

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#2   17. dec 2013 Åhh gid det også bare stopper herhjemme hos os! smiley
    Hvor længe gjorde jeres søn sådan?

• #4   17. dec 2013 Mener det stod på i lige knap 4 uger ! Håber snart hun stopper eller i finder en løsning, for det er bestemt ikke morsomt ..

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#5   17. dec 2013 Hvis der er vand i flasken spytter hun den ud og fægter med armene smiley det gider hun ikke finde sig i smiley
    Jeg har tænkt på mareridt. Men hver evig eneste nat? Og flere gange pt nat? Synes jeg bare er voldsomt. Måske er det mareridt nogle gange men så aner jeg bare ikke hvad de andre gange er smiley
    Men nøj det er trættende når man også skal op på arbejde smiley

• Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #6   17. dec 2013 Ja vi havde også samme problem ved lige nøjagtig den alder. Vi prøvede også alt men vi fandt aldrig ud af hvad der var galt og det holdt pludselig op også.... Men har desværre ikke noget godt råd, men føler med dig...

• #7   17. dec 2013 Oplevede det samme i den alder, at hun var begyndt at sove igennem, men så begyndte hun igen at vågne om natten og flasken var det eneste der kunne få hende til at sove.. Jeg gav efter, men det stoppede af sig selv. Kan dog ikke huske hvor længe det stod på.. Så enten må du se om det ikke går i sig selv og ellers må du tage kampen op, evt. en weekend hvor du ikke skal på arbejde dagen efter.

• #8   17. dec 2013 Sådan gør Smilla stadig, minimum 2-3 gange om natten, hun er 1,5 år og det har været sådan altid smiley
    Intet andet end flasken hjælper smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#9   17. dec 2013 Håber VIRKELIG det stopper af sig selv! Og meget gerne snart smiley

BCD - Hvordan ville du tage kampen op? smiley

• #10   17. dec 2013 Det er fuldstændig det samme her hjemme men jeg gir ham altså flasken om natten

• #11   17. dec 2013 Når jeg skriver tage kampen op, mener jeg at man ikke giver efter og lader dem få flasken smiley Så trøste og tilbyde vand i kop måske, men ingen flaske.
    Men som sagt, jeg tog ikke kampen op og d et stoppede af sig selv. Håber for dig det bare er en fase som snart er ovre smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#13   18. dec 2013 Mange tak for alle jeres svar smiley det lyder som om at der er håb forude smiley

• #14   19. dec 2013 Hvis hun smider sig bagover kan det godt være maven der driller. Når vores søn har ondt i maven (hvilket desværre er ofte) så smider han sig bagover og er utrøstelig. Men så snart der kommer en prut er der ro på igen.

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#15   19. dec 2013 Ja det er ikke helt til at vide hvad det er, når hun ikke kan fortælle det smiley
    Kan godt være hun har haft ondt i maven nogle gange smiley

Kommentér på:
vågner om natten og er hysterisk :(

Annonce