{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.946 visninger | Oprettet:

Sen Ufrivillig abort. Hvornår begyndte i igen..?? {{forumTopicSubject}}

Ja min spørgsmål lyder på hvornår begyndte i og prøve igen og blive gravide hvis i overhoved gjorde efter i fik en sen ufrivillig abort og mener her efter 12 uger..

Og til dem som har fået barn efter.. Hvordan gik jeres graviditet og fødsel og tankerne omkring det hele..

Mit vand gik da jeg var 19 uger og 2 dage henne. Vi kørte så på sygehuset hvor jeg blev indlagt for at se om jeg evt fødte eller vi var heldige (ret usandsynligt) at fosterhinden voksede sammen igen.. Det var så fredag aften og blev scanner lørdag med samme resultat så vi blev enige om at første scanne mandag for at se om der var bedring eller noget andet.. Havde veer engang imellem men ike noget som holdt ved men begyndte og bløde ret meget så jeg viste godt hvad det ville ende ud i..
Mandag var barnet( eller foster som de kalder det) døde og jeg blev sat igang med fødslen.. Så fødte da jeg var 19 uger og 5 dage henne.. Det gik heldigvis ret uproblematisk.. Desværre har vi ikke kunne få noget svar på hvorfor at fødslen gik igang da de intet har fundet som skulle tyde på der var noget galt..
Det er nu snart 3 måneder siden dette er sket..

Så nu går tankerne jo lidt omkring det hele da vi jo stadig gerne vil have et barn til.. Så ville høres andres folks oplevelser af det med og blive gravid igen efter og sådan..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sen Ufrivillig abort. Hvornår begyndte i igen..??
  • Obsternasig.
    Obsternasig. Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 170
    #1   26. dec 2013 Er rigtig ked af din situation smiley Har ikke selv prøvet det, men I skal jo bare gå i gang, når I selv føler jer klar til det.

• sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
    #2   26. dec 2013 Gør mig virkelig ondt.

Har ikke selv prøvet det - vi venter det første.
    Men har en veninde der har været igennem det. De gik i gang allerede et par dage efter de kom hjem fordi deres ønske om nr to var så stort. Hun mistede i uge 28

• #4   26. dec 2013 Mit spørgsmål hat intet med hvornår vi skal starte. Men om andres erfaring meddet hele.
    Jeg har skam fået afvide at nå/ hvis jeg bliver gravid igen skal jeg til ret meget kontrol og tjek. Så har skam intet med det og gøre. Jeg er vare interesseret i og høre fra andre som har prøvet dette.. For jah undskyld men tror ikke rigtig man forstå det før man har prøvet det.

• sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

#5   26. dec 2013 Kan da sige min veninde havde en uproblematisk graviditet efterfølgende (de var selvfølgelig til flere tjek) og de fik en dejlig sund og rask lille pige smiley hun er 3 år nu. Og har fået en igen her i år også helt uden problemer

• #6   26. dec 2013 Sv

Tak tak men var ikke det jeg søgte men ellers tak. Vil godt høre fra folk som selv har prøvet det ikke fra folk som kender nogen som har.

• sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

#7   26. dec 2013 Helt forståeligt smiley

• #9   26. dec 2013 Men hvornår mistede du så begge gange hvor langt var du ?.

Og jah sorry men på den igen ?

• #10   26. dec 2013 Min venide har en søn på 19, og venter barn nr. 2 til juni. Hun har mistet 5 gange i mellemtiden. Alle gangene har været i uge 16-19, grundet svangerskabsforgiftning! Lægerne har ikke kunnet gøre noget.
    Denne gang går det super godt, og der er store forventninger til at dette barn nok skal komme til juni, der er ingen tegn på svangerskabsforgiftning, og hun følges tæt, dog betaler hun sig fra det på et privathospital. Og det er for at hun er tryg med det hele for det er stressende at gå at spekulere på.

• #12   26. dec 2013 Hmm okey vil prøve og finde den side. Og tak.

Kommentér på:
Sen Ufrivillig abort. Hvornår begyndte i igen..??

Annonce