Hjælp til køb at autostole {{forumTopicSubject}}
Jeg har ikke selv børn så håber på at jeg kan får lidt hjælp herinde jeg har et vennepar som har en søn dem har jeg lov at hjælp nu når han start i vuggestue her til maj hvis der er en dag de har brug for hjælp til at hente og jeg går derfor og overvej at købe en autostole som jeg kan havde i bil hele tiden så de ikke skal sætte hans af hele tide og det ikke skal kom at på det. Man hvad skal jeg kig efter??? og hvordan ved jeg om den er sikker??? Jeg har set man kan kom dem brug er det noget i vil anbefale og hvad skal opmærksom på ?? Jeg har kig på denne her http://www.varerum.dk/autostole/9-36-kg-fra-9-mdr-12-ar/britax-romer-evolva-1-2-3/autostol-romer-evolva-1-2-3-plus-chili-pepper-2013-model.html
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Så lidt info om det vil hjælpe meget.
Men hold op en sød tanke.
Jeg har selv en cybex Pallas II som jeg klart vil anbefale
sep 2013
Følger: 1 Svar: 53
Den du har kig på er en autostol af de gode mærker og jeg tror det er en god autostol. Hvis du har isofix i din bil vil jeg vælge en isofix autostol.
Jeg er tilhængere af at børn sidder bagudvendt så lang tid som muligt, men de fylder også en del i bilen.
Hvis du har isofix så vil jeg sige Cybex Juno Fix. Den er med mavepude.
jan 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Men hvorfor ikke spørge forældrene ? - personligt vil jeg i hvert fald selv bestemme hvilke stole mine børn skal fragtes i ..
jan 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
Hjælp til køb at autostole