{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

For tidligt pupertet {{forumTopicSubject}}

Ja måske lidt underligt spørgsmål og så alligevel ikke.

Jeg var 9 år da jeg fik min mens, jeg var 10 da jeg havde ok bryster og som 12 årig havde jeg en d skål, og det var ikke fordi jeg var tyk.

Nu har jeg en pige som er 6 år, og så begyndte jeg at tænke på om hun måske kunne komme ud for det samme?

Jeg håber at hun undgår at komme så tidligt i pupertet, men er der nogen der har erfaringer med det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tidligt pupertet
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   15. feb 2014 Altså min mormor og mor var tidligt på den og det var jeg også. .. ved ikk om det har en sammenhæng men tror chancen for det er stor...

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #2   15. feb 2014 Jeg havde det præcis som dig og det samme havde min mor, mostre og mine kusiner. Tror det kan ligge i generne

• #3   15. feb 2014 ja men det kommer an på om hun har arvet den del fra dig eller sin far. hvis han feks ligner sin mor på det punkt kan det være at hun først gik i pubertet som 13-årig og så kan den jo blive trukket derop ad for hende måske. du kan håbe.

min mor fik da hun var 10, men jeg ligner dog min far og jeg fik det som 11-årig.
    min søster ligner vores mor sindssygt på alle punkter kropsmæssigt. hun fik det først som 16-årig.
    -til gengæld har hun altid været utrolig langsom til alt. ligesom vores far, som hun har sit sind efter.

så måske kan det nærmere være e spørgsmål om hvis "hjerne man har fået" hvis det er hypofysen der styrer det.

• #4   16. feb 2014 Okay, tak for jeres svar smiley

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #5   16. feb 2014 Kommer pigerne for tidlig i puperten kan de dåen pille til at stoppe og udskyde det.
    Det fik vi af vide hos skole sp.

Kommentér på:
For tidligt pupertet

Annonce