{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.830 visninger | Oprettet:

slut med barnevogn?? {{forumTopicSubject}}

hvornår er et barn for stort til middagsluren i barnevognen??? melissa sover stadig til middag i barnevognen, hun er 2 år og 7 mdr gammel, skal med alt sandsynlighed starte børnehave om godt 2 mdr. hun er 92 cm lang og sover i en barnevogn med liggemål på 97 cm, hun elsker sin barnevogn, og når vi giver hende valget at sove inde eller i barnevognen er der ingen tvivl om at hun vælger barnevognen, hun har kun få gange sovet til middag inde, det er ikke som sådan et problem, men når hun skal i børnehave, har hun jo ikke barnevognen med mere. burde vi måske vænne hende fra barnevognen nu, eller skal vi bare lade hende bruge den hjemme indtil hun ikke vil mere?? storebroren stoppede med at bruge den hjemme da han var godt 2 år, og dagplejen tog ham ud af den da han var ca på melissas alder inden han skulle i børnehaven... kan huske min lillebror sov i hans combivogn hjemme indtil han var 5 år, det synes jeg måske er lidt for længe men han elskede også bare den vogn..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slut med barnevogn??
  • #1   25. mar 2014 min sov i den til den dag hun startede i børnehaven

• #2   25. mar 2014 Hvorfor ikke sove i den hjemme ? Og have nogle andre rutiner med de andre børn i børnehaven ?
    Du putter jo heller ikke storebror på gulvet hjemme, selvom han gør/gjorde det i børnehaven smiley

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #3   25. mar 2014 Hvis din datter føler sig bedst tilpas, når hun sover middagslur i barnevognen, synes jeg du skal lade fortsætte på denne måde derhjemme..Jeg ved ikke hvordan rutinerne i hendes kommende børnehave er, men ellers må i tage en snak med en af pædagogerne, så i sammen kan finde ud af, hvad der er bedst for jeres datter smiley

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #4   25. mar 2014 Her var det slut da han startede i børnehave

• #5   25. mar 2014 hun får vist bare lov at blive i den og så må vi tage den når hun skal starte i børnehaven..

• #6   25. mar 2014 Hjalte er 3,5 han er kun i børnehave indtil middag 4 dage om ugen og han sover stadig i hans barnevogn. Han kan næsten ikke være der men han vil kun sove i den. Så det får han altså lov til. smiley

• #7   26. mar 2014 Monique er 3 år nu og har det sidste halve år slet ikke sovet til middag. barnevognen har vi ikke brugt i 1½ år

Men I skal da gøre hvad der passer jer og barnet bedst smiley

• #8   26. mar 2014 Anton er lige knap 2.5 år og han sover ikke i barnevogn mere men inden for .. For han er for lang til at lægge der og kunne ikke finde ro til sidst , men efter han er kommet ind og sove både hjemme og i dagpenge så sover han meget bedre smiley

• #9   26. mar 2014 Sådan sov min Anton , en stor dreng på 3.5 år i sin brio barnevogn...... Da vinteren kom var det slut, der kunne han simpelthen ikke være der mere. Han sov så i krybbe den første tid i børnehaven, og stoppede med sin lur der, lang tid inden han stoppede herhjemme. Han elskede sin barnevogn og sov gerne 2-3 timer, selv til sidst.

profilbillede
Kommentér på:
slut med barnevogn??

Annonce