{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.272 visninger | Oprettet:

Deleværelse eller ej? {{forumTopicSubject}}

Sidder og tænker......

Hvor mange børn har I / har planer om?
Hvor mange værelser har?

Deler jeres børn værelse eller kommer de til det?

Skal de blive ved med det til de flytter hjemmefra?

......Vi har de mest vidunderlige tvillinger pige/dreng og de deler og har altid delt værelse - og de elsker det - igen klager. Men vi har et værelse mere til hvis de på et tidspunkt ønsker hver sit, de er nu 3,5 år +...... Men men men vi leger meget med tanken om at få en mere, men men men hvad med værelser vi har kun to og så vores soveværelse....og der er ikke mulighed for at bygge til.

Åhhhhhh jeg bliver helt rundtosset smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Deleværelse eller ej?
  • #1   2. maj 2014 3 værelser og en stue (lejlighed)
    Ingen deler værelse her. Og skal de heller ikk.
    Vi har tre børn

• #3   2. maj 2014 Sover I så i stuen?

• #4   2. maj 2014 De første par år kommer storebror og lillesøster til at dele værelse. Vi har 2 værelser og en halv væg fra stue ind til mandens kontor. Så hvis vi bygger lidt om kan vi snildt lave to børneværelser og et sovested til os, dog uden mulighed for at lukke en dør ind til sengen.
    Men vi er dovne og de får derfor deleværelse lige den første tid. smiley tror de kommer til at hygge sig ^^

Tænk på de børnefamilier som er i vores børn nogen gange, der bor i stor Kbh med 3-4 børn i små lejligheder. Der ser børnen ud til at trives rigtig godt - især hvis man er lidt fiks på fingrene og kreativ så kan man lave fede deleværelser.

• #5   2. maj 2014 Når vi får lavet seng til os selv på kontoret vil vi lade os inspirere af dette her:

profilbillede
  • #6   2. maj 2014 Tror helller ikke de tager skader af at dele, det er bare når de bliver 10 -14 år og frem til de ikke bor hjemme mere.....

Vil de så ikke savne privatlivet?

• #7   2. maj 2014 Vi har 3 børn og 3 værelser. Dvs vi har et soveværelse victor har et værelse og pigerne deler. De er 3 og 4. Det fungere fint. Victor har dog det største værelse og nu begynder det at blive trængt så vi er ved at flytte dem rundt. Det værelse er stort nok til at vi kan knalde en væg op om 10 år hvis de savner privatliv. Men har man ik mulighed for det er det jo sådan det er. Tror ik nogen tager skade af at dele værelse i teenageårene. smiley

• #8   2. maj 2014 Helt personligt kunne jeg ikke drømme om at lade mine børn dele værelse når de når skolealderen må jeg indrømme.

Jeg tror på at også børn har brug for privatliv og fred, og for at lukke døren til deres eget rum.

Vi har kun Clara og skal ikke have flere.

• #9   2. maj 2014 Vi har 4 værelser og venter nr. 2 barn. Da vi købte huset her var det helt sikkert med i vores overvejelser at der skulle være værelser nok, idet vi havde vores datter og gerne ville have en mere - og skulle vi gå hen og få tvillinger, var der stadig værelser nok smiley Vi venter dog kun en baby og skal ikke have flere nu smiley

Vores børn skal have hver deres værelse og så har vi også plads til vores eget soveværelse og manden har et kontor. Jeg synes ikke om at børn skal dele værelse, slet ikke når de bliver lidt større.

• #10   2. maj 2014 Værelses antallet var også med i vores overvejelser da vi købte hus - vores 150 kvm plus 83 kvm kælder.......
    Vi havde egentlig kun planer om to børn, men nu var vi jo så velsignet at få to i første graviditet - så nu kan jeg godt mærke at lysten til en mere er der......

Jeg kunne aldrig finde på at skille vores tvillinger, på hver sit værelse før den dag de selv beder om det....... Men egentlig tror jeg der er rigtig rigtig mange børn som deler værelse og det har der jo også været tidligere da man jo fik laaaangt flere børn end idag......

Jeg ved det ikk..... det er bare tanker....vi kan jo også flytte ud af soveværelset hvis behovet bliver smiley ....hmmmmm

• #11   2. maj 2014 Nej sover i værelse med den yngste på 7 mrd. På sigt sover i u stuen, hvis vi ikk når at flytte først.
    Vi bruger udelukket vores rum til at sove i..

• #12   2. maj 2014 Lige nu har vi på første salen et soveværelse og et børneværelse hvor drengene på 5 år og 2,5 år sover sammen og har nogle legesager.Nedenunder har vi en lille stue på 15 m2, som man skal igennem for at komme ovenpå, hvor vi har kontor i den ene ende og "børneværelse" og tv til børnene i den anden ende. Stue har vi i udestuen, som nok er 25 m2. Vi har heldigvis fået isoleret og sat loft op, så det nu er til at holde ud at være der både om sommeren og om vinteren..

Vores plan er at så længe de ikke vil lege ovenpå, så må de dele det værelse og derefter får de hver deres ovenpå og så må vi have soveværelse i den lille stue nedenunder.

Vi går stadig med tanker om nr. 3 men så er vi vist nød til at sælge huset og have et større og det er ikke lige det nemmeste, hvor vi bor.

• #13   3. maj 2014 Vi har 4 værelser, dog er det ene så småt at vi ikke vil bruge det som sove værelse til nogen, så vores skab og alt tøj er derinde smiley

Vores piger på 6 og 3 deler værelse efter ønske fra den store, hun bryder sig ikke om at sove alene og det fungere super for os at de deler værelse smiley det værelse som vi så har "tilovers" det bliver brugt som legeværelse, dvs at det er helt indrettet til dem med legetøj osv, og de er rigtig glade for det.

De er gode til at lege på samme værelse men også at fordele sig smiley

Og selv om min ældste skal op i første klasse så bliver de ikke skilt ad før de selv beder om at få deres eget værelse.

• #14   4. maj 2014 Selvfølgelig har de brug for privatliv og fred og det tror jeg nu sagtens man kan efterkomme selvom der deles værelse smiley

• #15   12. maj 2014 Her har vi 3 værelser og snart 3 børn, dvs enten skal vi flytte i stuen (hvilket der ikke rigtig er plads til, eller ungerne skal dele.. vi har så snakket om at lave 1 rum til sove værelse og 1 rum til legeværelse, da de alle 3 er piger og det derfor ville være lidt unfair hvis 1 af dem havde eget værelse..
    Vi overvejer dog at flytte i større lejlighed senere

Kommentér på:
Deleværelse eller ej?

Annonce