2.272 visninger
|
Oprettet:
Deleværelse eller ej? {{forumTopicSubject}}
Sidder og tænker......
Hvor mange børn har I / har planer om?
Hvor mange værelser har?
Deler jeres børn værelse eller kommer de til det?
Skal de blive ved med det til de flytter hjemmefra?
......Vi har de mest vidunderlige tvillinger pige/dreng og de deler og har altid delt værelse - og de elsker det - igen klager. Men vi har et værelse mere til hvis de på et tidspunkt ønsker hver sit, de er nu 3,5 år +...... Men men men vi leger meget med tanken om at få en mere, men men men hvad med værelser vi har kun to og så vores soveværelse....og der er ikke mulighed for at bygge til.
Åhhhhhh jeg bliver helt rundtosset
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Ingen deler værelse her. Og skal de heller ikk.
Vi har tre børn
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Men vi er dovne og de får derfor deleværelse lige den første tid. tror de kommer til at hygge sig ^^
Tænk på de børnefamilier som er i vores børn nogen gange, der bor i stor Kbh med 3-4 børn i små lejligheder. Der ser børnen ud til at trives rigtig godt - især hvis man er lidt fiks på fingrene og kreativ så kan man lave fede deleværelser.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
apr 2008
Vil de så ikke savne privatlivet?
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Jeg tror på at også børn har brug for privatliv og fred, og for at lukke døren til deres eget rum.
Vi har kun Clara og skal ikke have flere.
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
Vores børn skal have hver deres værelse og så har vi også plads til vores eget soveværelse og manden har et kontor. Jeg synes ikke om at børn skal dele værelse, slet ikke når de bliver lidt større.
apr 2008
Vi havde egentlig kun planer om to børn, men nu var vi jo så velsignet at få to i første graviditet - så nu kan jeg godt mærke at lysten til en mere er der......
Jeg kunne aldrig finde på at skille vores tvillinger, på hver sit værelse før den dag de selv beder om det....... Men egentlig tror jeg der er rigtig rigtig mange børn som deler værelse og det har der jo også været tidligere da man jo fik laaaangt flere børn end idag......
Jeg ved det ikk..... det er bare tanker....vi kan jo også flytte ud af soveværelset hvis behovet bliver ....hmmmmm
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Vi bruger udelukket vores rum til at sove i..
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Vores plan er at så længe de ikke vil lege ovenpå, så må de dele det værelse og derefter får de hver deres ovenpå og så må vi have soveværelse i den lille stue nedenunder.
Vi går stadig med tanker om nr. 3 men så er vi vist nød til at sælge huset og have et større og det er ikke lige det nemmeste, hvor vi bor.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 249
Vores piger på 6 og 3 deler værelse efter ønske fra den store, hun bryder sig ikke om at sove alene og det fungere super for os at de deler værelse det værelse som vi så har "tilovers" det bliver brugt som legeværelse, dvs at det er helt indrettet til dem med legetøj osv, og de er rigtig glade for det.
De er gode til at lege på samme værelse men også at fordele sig
Og selv om min ældste skal op i første klasse så bliver de ikke skilt ad før de selv beder om at få deres eget værelse.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
Vi overvejer dog at flytte i større lejlighed senere
Deleværelse eller ej?