Abort? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen som har været i gennem en abort og som kan forklare det detaljeret for mig?
Både med pille, og ved udskrabning.
Er desværre blevet gravid, og skal have en abort, har fået til at tjek på sygehuset, så vil gerne vide hvordan det er før/under/efter..
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Man skal faste, så kommer man ind til aftalt tid, men kommer der akut-indgreb ind, ryger man om bag i køen.. jeg skulle være der ved 9 tiden eller sådan, men kom først ind kl 19 - det var nogle lange og hårde timer, når man nu ikke var glad for situationen i forvejen (ville have beholdt, er dog glad for det gik som det gjorde nu).
Jeg kom ind på operationsstuen fik nogle instrukser/info og blev lagt i narkose, ca 20 min efter vågner jeg og så et det overstået..
det var lidt smerter og blødning..
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
skulle møde fastede kl 08 om morgenen så fik jeg 2 stikspiller som kunne modne min livmoderhals ,, så blev jeg kørt ned på bordet så at sige og fik langt drop fik masken på og faldt i søvn med det samme,, 30 min senere vågner jeg op på stuen, og jeg var slf begyndt at bløde. og fik noget af spise, 2 timer senere blev jeg sendt hjem, havde det ikke fysisk dårligt på noget tidspunkt. og blødte ca 10 dage efterfølgende som en alm menstration med lidt klumper i,,
knap 3 år senere blev jeg igen gravid uden nogen problemer dette var dog et ønske barn,,,
skriv endelig hvis der er mmere du vil vide og pøj pøj med det hele:)
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
feb 2014
Følger: 1 Svar: 4
mar 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 316
jan 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
Skal til kontrol på sygehuset om en uge (desværre først), for at se hvor langt jeg er henne, håber meget på at jeg kan bøjet med en medicinsk abort, da jeg har en kæmpe frygt for At komme i fuld bedøvelse, selvom jeg har hørt at det er det letteste og mindst smertefulde..
Jeg er desværre blevet gravid, og med en barn på 6 måneder så er det bare ikke nu vi skal have nummer 2..
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
Skulle møde på sygehuset og tage en pille som fik livmoderen til at trække sig sammen. Skulle så vente på det blev min tur, blev lagt i narkose og vågnede så op igen. Når man har været ude og tisse og er frisk må man tage hjem.
jan 2014
Var det samme dag som du havde tid til gyn. Undersøgelse på sygehuset?
Er virkelig virkelig bange, både for om jeg er for langt henne, men generelt for det hele.. Har det ikke skidt over at jeg skal have fjernet "et barn", for det var en fuld ud beslutning uden nogen usikkerhed.
Men er virkelig bange for hele turen man skal igennem
okt 2012
Da der kom akutte tilfælde ind den dag jeg var inde, var jeg der i 12 timer..
jan 2014
okt 2012
jan 2014
Jeg er rigtig bange for at jeg er for langt henne. Vi har en søn på 6 måneder, som kom ved et uheld, trods jeg havde p-stav. Han er verdens nemmeste men vi er ikke klar til barn nummer to, og vores økonomi er heller ikke.
okt 2012
Men kirurgisk får man først senere.
jan 2014
Ligger med kvalme dagen lang, svimmelhed og ren elendighed, så føler virkelig at jeg ikke kan tage mig nok af min søn heldigvis har jeg en skøn kæreste/god far til min søn som hjælper til ug
jun 2013
Jeg mødte ind kl 7 og måtte tage hjem kl 16.
jan 2014
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
jan 2014
Vil gerne have alles oplevelser, helst de dårlige, da jeg gerne vil være forberedt på det værste
jan 2014
Vil gerne have alles oplevelser, helst de dårlige, da jeg gerne vil være forberedt på det værste
jun 2013
Abort?