falder kun i søvn på armen... {{forumTopicSubject}}
Vores søn, som er 6 måneder, har tidligere været så nem at få til at sove om dagen. Nu vil han bare ikke sove, medmindre jeg eller far, vugger ham i søvn på armen. Det tager max 2 sange, men det er jo problematisk når man skal i Mødregruppe og sådan. De dage vi har været på tur her i sommerferien, er han faldet i søvn i barnevognen, dog ikke uden gråd, men stadig begrænset. Herhjemme kammer han helt over og er dybt ulykkelig. Skal jeg bare lade ham ligge og græde til ham falder i søvn, selvfølgelig under opsyn, eller er der gode råd???
Aftenputningen er heller ikke nem som før, og det tager omkring en halv time fra ham bliver puttet til han sover. Har prøvet med musik og nynnen, men han får sig selv kørt helt op, og så skal han jo lige falde ned igen...
Får besøg af sp i morgen, håber hun har nogle gode fif
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Alt med børn er jo en periode, så hvis han ikke har været sådan tidligere, så ændrer det sig nok igen. Tålmodighed.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Jeg vil ikk råde dig til lade ham ligge og græde sig i søvn,
Men kan når de blir ældre godt høre/ se på deres gråd om det falsk eller rigtig MMS prøver af og til og det piv falsk
Men begynd nu og have rutiner om putning osv, de er små vanedyr de små børn og vis i har brugt og vugge ham på armen for falde i søvn så det jo en go tryg hed for ham og ligge der,
Så skal i lave en rutine der gør ham tryg ved putning fx som jeg gør sidder holder i hånd så hun kan mærke mig, ?
Her plejer jeg sige så Emma nu det tid til komme i seng også skal hun lige putte sine dukker også børster far hendes tænder i mens jeg finder vand osv også går vi ovenpå og sidder læser en bog eller synger hun vælger selv og efter 10-15 min så siger jeg Emma nu slukker mor lyset nu skal vi sove, også får hun en mundfuld vand også ligger hun sig ned, og jeg må ikk gå fra hende så jeg sidder ved siden af sengen til hun sover det tager ca 5-10 min så lister jeg ud af værelset igen.
Held med det .. Det kan også være " tigerspri g??"
falder kun i søvn på armen...