Sex efter fødsel? {{forumTopicSubject}}
Hvornår begyndte i at have sex efter fødslen igen?
Jeg fødte for 3 uger siden, det var en meget smertefuld fødsel (den gik meget hurtig) og jeg revnede også under fødslen. Efterfølgende har jeg fået hæmorider som jeg stadig døjer med.
Der ud over døjer jeg med lidt lavt selvværd for tiden, da jeg har taget 30 kg på under graviditeten og maven langt fra er flad som den var før jeg blev gravid (dog arbejder jeg meget målrettet for at rette op på dette, med kost og motion), så føler mig bestemt ikke sexet på nogen måde og har ikke rigtig lyst til at vise mig for meget frem.
Jeg tilfredsstiller kæresten på anden vis end direkte samleje, han er meget forstående og tager på ingen måde afstand pga. Min vægtforøgelse (han er super god til at anerkende mig) og jeg kan mærke at jeg gerne snart vil genoptage vores sexliv, men er stadig lidt følsom omkring underligt.
Der ud over, har jeg det lidt mærkeligt med at skulle have sex foran baby... Lige nu er hun jo meget lille og ser/opfatter ikke så meget, men hun bliver hurtig større. Hvordan løser i dette?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
Sex behøver heller ikke foregå i soveværelset, I har vel en stue, køkken, badeværelse Ellers stil den lille ind i stuen i liften eller lignende
jan 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 374
Jeg havde selv sex ca 3 uger efter fødslen. Det gjorde ondt til at starte med, men tog det bare stille og roligt
Jeg har selv taget meget på, og mit selvværd har fået et stort nyk nedad.. Men hvis du føler dig klar, så go for it! bare tag det i dit tempo, så skal det hele nok gå
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Men de fraråder jo ik sex bare man bruger kondom .
Men vis din mand er villig til vente hvorfor haste? Vent til du føler dig klar ?
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Sex var ikke liige det jeg tænkte mest på må jeg nok indrømme
Sex efter fødsel?