Far dur' ikke!! Hjælp! (Lidt langt) {{forumTopicSubject}}
Jeg har en datter på knap 6 mdr. Vi har et problem - faktisk et kæmpe et af slagsen! Mor her vil gerne ud og opleve lidt andet end amning og bleer der skal skiftes, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre! Hun vil ikke passes af sin far! Han kan hverken give hende grød/sutteflaske og hun vil slet ikke puttes af ham! Hun skriger og skriger og intet kan bruges - lige med undtagelse af mor!
Jeg har endda måtte melde fra til en polterabend, fordi hun nægtede at tage flaske osv. Har en fødselsdag jeg meget gerne vil til på torsdag, og allerhelst UDEN børn!
Har i dag sagt til manden at han skal tage sig af aftengrød, flaske og putning hver aften, i håb om at de kan blive gode venner og der ikke er skrig og skrål hvergang jeg træder ud af døren! Indtil videre har hun i dag, spist din grød, nægtet flaske og nu har hun skreget i knap en halv time, da hun ikke vil puttes. Det kribler i fingrene for at gå op og tage over, men så lykkedes det vel aldrig...
Nogen gode forslag til hvordan de kan få en hyggelig aften uden skrig og skrål???
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 249
Det er mega hårdt men du gør det helt rigtige ved at lade ham prøve at tage lidt over, også selv om det er svært
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 66 Svar: 208
jan 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
Men for din mands skyld, så lad hver med bare at tag afsted, det lidt syndt, at han skal stå med hele lorten, et skrivende barn, hvor han bare er magtes løs..
Sådan er det at have børn, og de første par år må man sætte sine børn før sit eget behov
jan 2011
dec 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
jan 2011
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 140
Uanset hvad så skal jeres barn jo "vænnes" til du ikke er der 24/7 stille og roligt over noget tid. Man kan jo ikke bare pludselig smutte og tro man ikke bliver kontaktet
Barn før sig selv!
Hun er jo kun en bette en endnu!
Har hun ikke en/nogle favorit leg med far?
jan 2011
jan 2011
jun 2008
Man må ikke glemme at bare fordi de er små, er de også snu ;p
Hvis hun kan se/lugte dig, så vil hun da helt klart hellere ligge ved brystet! (Kender jeg selv fra min datter på knap 6 mdr ;p )
Prøv jer lidt frem..
Men her er tager han over ved sjove ting som at hoppe med hende, hun elsker det! Og forbinder ham dermed også med noget sjovt.
jan 2011
jun 2008
okt 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
Far dur' ikke!! Hjælp! (Lidt langt)