{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Fantasifulde ideer??? {{forumTopicSubject}}

Min datter skal til fødselsdag i morgen og desværre må de kun gi for 20 kr, hvilket man ikke kan få så meget for, så vi plejer for det meste at lave noget sjovt med pengene..Putte dem i en svamp, lave en fin æske og læg dem deri, binde småpenge på et træ osv, men nu er vi simpelthen rendt tør for gode/sjove ideer. Er der nogen herinde der ligger inde med nogle ekstrem sjove ideer eller er meget fantasifulde, så vil vi meget gerne have noget hjælp??
På forhånd tak:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantasifulde ideer???
  • #1   18. apr 2008 Det har vi oz prøvet, ja okay godt nok ikk med perler, måske en ide?

  • #2   18. apr 2008 ja ved du hvad det var faktisk en ginial god ide:-) det spørger jeg lige min datter om med det samme.


  • #3   18. apr 2008 Få din datter til at lave en ''smager spand'' Alt hvad i li har , havergryn , sand , kaffe grus , mel, vand osv osv så det bliver rigtig dejlig ulækker og skal have fingerne ned i smiley .. og så smid mønter ned i af 25 øre og 50 øre smiley
    Det er et hit , så skal fødeselaren sidde og finde alle de har penge nede i det ulækkere slam smiley Gjorde vi meget i de mindre klasser i folke skolen hvor det også kun var en 20'er det drejede sig om smiley


  • #4   18. apr 2008 Griner!
    Puha
    Gad vide om fødselsdagsbarnet vil det?? men vildt ginial ide.
    Kan det godt gå til en der bliver 8 år??


  • #5   18. apr 2008 Mette jah det kan det smiley
    Vi gjorde det helt ned til 1-2 klasse tro jeg ..
    kan os vælge og lave med 1 kroner da det er lidt nemmer for dem talt når man ikke er ældre smiley
    men det er bare li alt hvad man har af spænende sager og komme i smiley


  • #6   18. apr 2008 Griner! den er sgu go...

  • #7   18. apr 2008 Mette :
    Den er os rigtig sjov ..
    bare det at skulle have fingerne ned i det .. ader bader siger jeg bar smiley
    Og så endnu bedre hvis vandet man kommer i er VARMT .. så er efekten endnu være .. hehe
    og så sætte en sort sæk ud over bare med et hul i så de ikke kan se hvad det er smiley


  • MIT M
    MIT M Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
    #8   19. apr 2008 Pengene inden i balonger, det er så lidt snyd for balonger koster jo også penge, men når nu det er på den måde... nu jeg er ved balonger, hvis man fylder mel i dem, er de yderst morsomme at røre ved og man kan forme dem, bare ikke så fedt når der går huld på dem *gg* (men så skal man jo bare bruge økologisk siger reklamerne)

    Du kan også lave en gave snor, altså lige som en slags pakkekalender på snor, bare med minigavere og evt med forskellige beløb i (heller for ikke at pakke ud)

    Små "ris" (altså penge) poser, du ved dem man førhen altid stilte på bordene i forbindelse med brylluper (ved ikke om det bliver brugt så meget mere)

    Du kan også live dem i en hjemmelavet sparegris. Lim perler, dekopace ja brug fantaseien på glasset, lav en rævne i låget, og 1 2 3 en lille sparegtis (vi har sådan en til hver af ungerne beregnet til at de må bruge af pengene fx hvis der er noget legetøj de ønsker sig, så kan de spare sammen der, eller gerne vil have en ekstra pose til fredags slik ol. Vi håber lidt at vi kan lære dem hvad det vil sige at bruge penge, altså at man ikke bare kan bruge løs, for så får man ikke sparet sammen, det lader til at virke)

    De kan klistres fast på et kort, i hobbyforretningerne kan man købe sådan nogle puder, med klister på bække sider (de bruges bla til 3D kort) de vil være rigtig gode til det formål, for pengene kan nemt tages af de små puder... man kan så evt danne et mønster ved hjælp af pengene, så de er en del af kortet.

    Man kan også lege gemmeleg med dem, altså at de bliver gemt rundt omkring på din datter, en i håret en i strømpen en i lommen, osv og så skal fødselsdags barnet selv finde dem.

    De kan også bare settes på en pind, så de sidder helt tæt, og så en kugle i hver ende til at holde dem hvor de hører hjemme. (en lidt kedelig ide)

    De kan bages ind i en kage.

    Og nu er jeg vist løbet tør for ideer.


  • #9   19. apr 2008 MIT M: HOLD DA OP, hvor er du kreativ, jeg gemmer lige de ideer, for nu har vi lavet isterninger og putter 2 kroner derned i, men med alle de fødselsdage der kommer, så får jeg helt sikkert brug for en masse ideer:-)
    Syntes den med ballonerne er vildt god!


Kommentér på:
Fantasifulde ideer???

Annonce