{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Er bare SÅ stolt over min lille pige.. {{forumTopicSubject}}

Ja så havde vi besøg af sp'en idag og det gik jo over alt forventning :o))
Fra den lidt dumme start Nadja havde og til nu har hun virkelig vendt bøtten må vi pænt erkende *S*

Nadja er nu 4 uger og 3 dage gammel og vejer 4,8 kg og er 56 cm lang og har et hovedmål på 38,2 cm :o))
Følgende har sp'en skrevet om hende i hendes bog :
" Fin og veltilpas, virker harmonisk og dejlig opmærksom. Smiler og begyndende pludren. Tager fint på "....

Kan man så være andet end pave stolt over sin lille pige der havde en skæv start på livet ??

Underskrevet den stolte mor
Tina ;o))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bare SÅ stolt over min lille pige..
  • #1   11. dec 2008 Hvor dejligt, vi har også haft SP idag .
    62,5 cm, 5,9 kg og 40,5 hovedmål .
    Mille bliver 3 mdr imorgen .

Mille har desværre børne eksem på hænderne, i knæhaserne og albueled. ;( og så skal have fys til hendes flade/skøve hovede . øv øv

• #2   11. dec 2008 Hold da op hun bliver stor Anna.. Det er vildt det går så stærkt..

Øv det med det børneeksem er noget fanden har skabt.. er det pga hunden hun har det ??

• #3   11. dec 2008
    Jaa det er helt vildt , lægen så det i mandags og han mner det pga vejret ;s
    Men det heldigvis ikke ret slemt

• #4   11. dec 2008 Anna :
    Du skal virkelig holde øje med det for det er noget værre stas det der børneeksem.. Mine unger har haft det pga katten vi havde dengang og de måtte smøres med noget Cortison som er noget virkelig krads stas og hold op hvor gjore det ondt når de skulle smøres.. Håber godt nok på lillepigen ikke slår ud over Naja som vi jo har..

• #5   11. dec 2008
    Årh nej da, vi har både kat og hund ;s
    Både lægen og SP sagde jeg skulle smøre med en fed creme uden vand og parfume, gerne locobase

• #6   11. dec 2008 hov ikke uden vand, men uden parfume .

• #7   11. dec 2008 Det er netop derfor jeg siger det søde.. Det er noget med underulden på dyret de ikk kan tåle det er derfor de slår ud... Det er det ihvertilfælde ved mine.. Mine har så også astma oveni :o( Men sjovt nok kan de tåle Naja.. Men hun er også korthåret (blanding af Labrador og Amstaff ) men sæt dem sammen med en Schæfer og de hiver efter vejret med det samme :o(

• #8   11. dec 2008
    Vi har også astma og allergi i min familie, min mor og mormor er værst ramt, jeg er vokset fra det meste ..

Øv og vores dyr fælder helt vildt og hunden er langhåret ..

• #9   11. dec 2008 Tina hvor dejlig at det nu gå frem af med den bette..

Jeg havde besøg af sundhedsplejsken i tirsdags og lille lærke vejer nu 4 kg. så hun har taget 250 g. på siden fødslen og er blevet 1 cm. længer så hun nu er 54 lang..
    SP var meget inponeret over den store vægt forøgelse især efter det der skete med mig efter fødslen...

• #10   11. dec 2008 Anna : oki.. ja så vil jeg da råde dig til at holde øje søde.. *SS*

Christine : Årh hvor flot.. det lyder også godt at det går den rigtige vej med Lærke *SS*
    Øhh ikk forstået korrekt.. hvad med du med efter fødslen søde ??

• #11   11. dec 2008 Anna... Begge mine små søskende har haft børneeksem, det har de avet efter vores bedstefar og vi har haft hund siden jeg blev født, og den var en cocker som er rimelig lang i pelsen og det har ALDRIG været pga. hunden..

Så det behøves ikke altid at være dyret, bare lige for at berolige dig smiley

• #12   11. dec 2008
    Nej det håber jeg godt nok heller ikke, det kan jo være så meget .
    Men min mor og mormor kan absolut ikke tåle dyr .

• #13   11. dec 2008 Mette L :
    som regl er det sådan det har jeg fået forklaret af min egen læge..
    Men det kan jo også godt være andet der spille ind..
    Jeg siger heller ikke det kan være hunden eller katten.. siger bare at Anna skal være opmærksom på hendes pige.. ikk andet..

• #14   12. dec 2008 Tina har du ikke læst min fødselsberetning... Der stå det hele..
    Men den korte version er at jeg efter at havde født Lærke og moderkager blødte jeg helt vildt, mistede 4,5 litter blod (vi har kun 5 l. og måske 6 når man er gravid) mistede så meget blod fordi jeg fik en rift på livmoderhalsen lige på en pulsåre.. Så jeg fik en masse blod og derfor var JM inde på fødegangen og min SP meget inponeret over at min mælk løb så hurtigt til plus at Lærke har taget så meget på...
    Håber at det var forklaring nok !

• #15   12. dec 2008 Christine :
    Jamen for hunan pigebarn dog.. hmm har jeg nu læst det eller ej.. kan sgutte huske det søde.. link plz.. puh ha da en omgang i har været igennem søde.. ja så er jeg da glad for at høre det nu går fremad både mig dig men også med lille Lærke *SS*

• #16   12. dec 2008 http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=8066 her er det som jeg har skrevet...
    Og virker linket ikke, kan du gå ind under fødsler og så hedder den min fødsel (lang og barsk)..
    Ja det er dejligt at det gå frem ad, men Lærke har der nu ikke været noget med på noget tidspunkt.. Hun er bare så super nem...

• #17   12. dec 2008 Det er nadja godt nok også.. rigtig meget endda.. det eneste tidspunkt vi sådan set hører hende er når hendes flaske ikke liiige er parat som hun nu synes den skal være *GGG*
    Og så om aftenen når hun helst vil være hos mor og ik hos far *fnis*

• #18   13. dec 2008 Hehe det er dejligt når de er så nemme.. Lærke få lige et flip hver aften hvor hun bliver ked og sur og hverken vil det ene eller andet og ved ikke helt hvad dette skyldes..

Kommentér på:
Er bare SÅ stolt over min lille pige..

Annonce