Træt af svigerfamilien??? {{forumTopicSubject}}
Øv, hvor dr det træls at have en svigerfamilien som blander sig i ALT..
De blander sig i hvad vi bruger vores penge på, hvilket foder vi giver vores dyr, hvad vi køber af tøj til vores søn, hvordan vi indretter vores hjem, selv blander de sig i hvordan min far klare sig efter hans 3 blodpropper.
Problemet er bare at det er min kærestes stedfar, og min kærestes mor - men de ser næsten aldrig vores søn, spørger aldrig ind til ham, og de virker faktisk mest som om at de er ret ligeglad (hvilket ville passe mig udemærket), alligevel gør de som om at de ved alt om ham, ved hvad hans signaler betyder osv..
Jeg går snart amok!!!!!
Jeg er selvfølgelig sød og smilende over for dem, pg brokker mig ikke til min kæreste, for vil ikke skabe splid eller drama, men orker dem ikke mere, får helt ondt i maven når vi endeligt skal ud til dem, fordi jeg ikke goder hører på deres kommanderen og brok..
Også bliver min kærestes stedfar vildt sur over at han ikke bliver betegnet som bedstefar, men istedet ved navn..
Vi har altid i min familie kaldt mors forældre for bedste/bedstefar og fars familie for farmor/farfar.. Men nej nej, han vil være på tværs, og brokke sig over det hver gang, at de er farmor og Jørgen..
Min kæreste har godtaget at stedforældre/søskende bare tales ved navn, så kan stedfaderen bestemme det, eller er det op til os at bestemme hvad de forskellige er??
Kan ikke så godt acceptere hvis min far, skal være på titel med en person som ikke gider vores søn..
Hvad fanden gør man lige i sådan en situation???
Vil så gerne have et godt forhold til dem, men de ødelægger mere end de gavner
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 374
jan 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 147
men sig dog fra over for svigerfamilien, det kan jo være at de ville respektere dig mere hvis du sagde fra over for dem og viste du havde rygrad
jan 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
Ved godt, det med bedsteforældre er individuelt, men er det ikke os som forældre der bør bestemme hvilken titel div. Personer får?
jan 2013
men man kan jo heller ikke bede kæresten om at droppe sin fam self
det med titler bestemmer man helt selv.
jan 2014
Har du en god løsning for hvordan man kan få det hele til at gå op i en højere enhed? Regner jo med at jeg skal være sammen med min kæreste resten af livet, og derfor ikke lige slipper af med dem foreløbig.
jan 2013
jan 2014
Så syntes egentligt at det er rigtig synd, at jeg bare er så stik modsat
jan 2013
jeg har en kæreste som også har en familie som er lidt specielle og han siger fra over for dem. han har engang sagt at de alle var nogle spader at høre på til en familie fødselsdag og så tog han vores ting og den lille og skred. men han er stadigvæk gode venner med dem osv men han satte sig bare i respekt over for dem. og han er heller ikke bange for at sige til hans mor at nu skal hun altså blande sig uden om og lukke røven.
jan 2014
jan 2013
jan 2014
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 38
jan 2014
Tager en snak med min kæreste om det i aften, også må han slå i bordet.
Jeg har slået i bordet ved min mor, også må han gøre det ved sin del..
Træt af svigerfamilien???