Længe siden! {{forumTopicSubject}}
Hvor er det længe siden jeg har været rigtig aktiv herinde!
Det er godt nok trist at se hvor lidt gang der er i siden, når man selv havde vanvittig meget gavn af siden for 4-5 år siden.
Men jeg ville egentlig bare komme med en lille opdatering fra disse kanter!
I mandags fyldte Monique 4 år, hvor blev tiden lige af?
Hun startede til gymnastik i efteråret, vi har lige i morgen med og en opvisning i weekenden, så er sæsonen slut.
Hendes opmærksomhed går stadig meget på at skulle prøve skildpadden i bonbonland, nu hun ikke måtte sidste år fordi hun var for lille. Men vi mangler altså lige ca 5 cm endnu.
4 år - ca 105 cm - 16 kg
og tøjet 110-116 - hvor blev min lille baby af?
Nå ja så er hun som så mange andre piger i den alder fuldstændig fortabt i Frost og Elsa.. dette var også temaet til hendes fødselsdag.
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Jeg fulgte også en del med 4-5år tilbage, så da jeg kom herind igen for nyligt kunne jeg simpelthennikke forstå hvor alle de søde mennesker var blevet af
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Velkommen tilbage Camilla, ja det er ikke så festligt som det var for er par år siden. Jeg tror lidt at alt det drama med "Maria" har sat en dæmper på gemytterne.
okt 2012
Jamen siden her var jo kanon for år tilbage. Både dengang jeg gennemgik en knap så ønsket abort og til jeg skulle være mor og op til jeg blev alene var der da liv og glade dage.
Hvor store er jeres efterhånden?
Og tak til jer andre mht komplimenter til Monique og mine kager..
okt 2012
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
Men ja kan bestemt kun give dig ret i at siden var så meget bedre for 3-4 år siden, der kunne man næsten ikke følge med i nye emner osv.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Clara er 3 1/2 nu, stor pige der kan alting selv.
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Hos mig er der sket rigtig meget i hvert fald.
Jeg blev gift med ungernes far, men det gik bare ikke.. Efter næsten 8 år sammen var vi vist vokset fra hinanden.
Efter det fandt jeg så sammen med min daværende teamleder, og vi bor idag sammen, jeg har dog skiftet job
okt 2012
Ja vi burde få lidt gang i siden..
Der går dog lidt før jeg får mave på igen
Moniques far fik sparket for 2 år siden og det der med at date, er bare gået skidt.. jeg ser lidt til en nu, den første daddy jeg har datet, så det er lidt underligt at tænke på at ikke nok med Moni skal lære en ny mand at kende, så skal JEG også lære et nyt barn at kende inkl signaler osv.. han bliver nemlig først 2 til sommer
Længe siden!