{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Hvornår?Skift fra tremme til børneseng {{forumTopicSubject}}

Hvornår skiftede i tremmesengen ud med en børneseng ? ( Eller juniorseng eller hvad sådan en hedder *G* )

Skal føde om 3 mdr og der er Malik 22 mdr...
Han sover i sin tremmeseng og vi overvejer at bruge hans tremmeseng som "kravlegård" til den nye baby, nede i stuen...
Vi har 2 katte og 1 hund og en glad dreng rendende rundt i stuen, og kunne godt tænke os at ha' muligheden for at pakke babyen lidt væk fra alt "Det" *G* hvis vi føler for det.....

Men vi er i tvivl om hvor tidligt man sætter børnene over i en junior/børneseng....

Har hørt at det er godt, inden at børnene selv føler trang til at "stikke af" fra tremmesengen, meeen hvornår , hvornår ... HVORNÅR !? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår?Skift fra tremme til børneseng
  • #1   21. apr 2008 Min Malthe kom i hans i fredags ;o)

Han er så fra 1 nov 05......Og fast et cirkus med ham....
    Han biurde have haft den noget før, for han har faktisk siden han var 1 år kunne komme ud af tremmesengen.....

• #2   21. apr 2008 biurde betyder burde ;o)

• susanne p
    susanne p Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 40
    #3   21. apr 2008 vi har samme problem,
    sarah er 23 mdr når lillesøster kommer, dog sover lillesøster i vugge til at starte med,
    men sarah er meget lille så ved ikke havd vi gør,

men min søsters dreng var 25 mdr da hans lillesøster blev født og ved at han fik en alm seng, og lillesøster fik tremmeseng

• #4   21. apr 2008 min mikkel fik en halvhøj junior højseng i sin 2 års føsdag og den har han ligget i lige siden...( kun faldet ned en gang, da han skulle vise farfar noget inde under seng, så fik han overbalance og faldt ned...) vi gav ham den, da jeg lige var blevet gravid og vi vidste at den lille skulle have han´s tremmeseng... så da han fik den nye seng, pakkede vi den gamle sammen...

• #5   21. apr 2008 Vores Nicklas kom i hans juniorseng, da hans lillesøster kom til verden, og der var han 2½ år gammel....Så syntes godt at du kan give jeres en juniorseng, inden der kommer en lille ny...det giver dem jo også et lille opløft om, at nu er man ikke lille mere, nu er man stor, og specielt når der kommer en lille ny ind i familien! Held og lykke med fødsel! Kig forbi..

• #6   21. apr 2008 Tak for input ! smiley

Vi er bare kommet til at tænke på det faktum at Malik roder ENORMT meget rundt i sengen om natten så han skal helst ikke kunne falde ud *G* Men det må en god kant vel kunne klare !?

Tanja - Kravlede Malthe ud da ?

• #7   21. apr 2008 der er en god kant på mikkel´s højseng ( HOPPE).. men han stavigvæk selv kravle op og ned....

• #8   21. apr 2008 Jeps ud med dynen, også bumb ham ned på den ;o)

• #9   21. apr 2008 Jeg synes det er en smagssag! Nogle børn har det rigtig fint med at komme i "stor" seng, som min datter der pludselig panikkede over tremmerne og ville bare IKKE i seng... ALt faldt total til ro og tilbage i rytmen da hun kom i sin juniorseng! Uden ballade med at hun stod ud af den i tide og utide! smiley
    Kender flere på 3-4 år, som dog stadig sover i tremmeseng, nogen tager så forsiden af, eller sænker den...
    Men hvis nr 2 er på vej, synes jeg I skal overveje situationen, vil han stå ud/falde ud/kan han komme galt afsted osv... Kan godt se det smarte i at lilleny overtager tremmesengen, de er jo heller ikke heeeelt billige! smiley
    Held og lykke med det hele!

• #10   21. apr 2008 runa... kender det godt... vi tjekkede også 100 gange hver nat ,de første uger, han lå i den.....

• #11   21. apr 2008 vores knægt er 17 mdr. nu...han trives godt med tremme-sengen endnu, men en junior.seng får han til hans 2 ård dag

• Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #12   21. apr 2008 Lea er 2 år og 7 mdr. og hun sover også i tremmeseng.
    vi skal flytte i næste mdr. og der får hun ny seng ( høj-junior med stige)

Kommentér på:
Hvornår?Skift fra tremme til børneseng

Annonce