{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Flaske børn hjælp..... {{forumTopicSubject}}

Ja vi har jo fået bette manden og han er en mrd gammel nu + nogen dage!!!

Han er flaske barn da han blev født 1 mrd for tidlig og det var en kamp for os begge det med amningen... selvom jeg var meget opsat på at jeg bare skulle amme!!!

Nå... Nu er sagen den at nogen dage slat spiser han det vil sige normalt tager han de 100 ml og andre gange skal jeg virkelig gøre mit bedste for at han bare tager de 80 ml... Hvilket jo gør at han ikke sover de 3 timer men måske kun 2 timer :0(....

Hvad gør i andre... for at jeres små tager det de skal??? Jeg ved godt at man ikke kan forvente at de tager de samme ml hver gang.... men det slat spisen er heller ikke meget ved hverken for ham eller os...

Det jeg endeligt vil sige med det hele er hvordan trækker i tiden ud når de små vågner for at de er mere sultne??

Ihhh håber i forstår hvad jeg mener ellers må jeg lige uddybe det noget bedre synes bare at det er lidt svært hmmm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flaske børn hjælp.....
  • #1   12. jan 2009 Problemet er jo bare... at hvis han slat spiser de 30 til 60 ml hver gang eller som han har gjort i dag ja så sover han også det dårligere....

Og så kan jeg jo sidde med flasken i hånden hele dagen hvis i forstår!!!!

• #2   12. jan 2009 1 mrd og nogen dage :0)

• #3   12. jan 2009 Jeg plejer at få hende til at bøvse, går ud og skifte bleen og danser "baby boogie woogie" foran spejlet med hende og så er hun klar til lidt mere mad bagefter.

• #4   12. jan 2009 ja, enten beskæftiger jeg ham også som thildes mor, ellers venter jeg lidt længere mellem måltiderne...

Men nu er min dreng og lidt større....

• #6   13. jan 2009 det med han ikk spiser, har jeg også prøvet, det er helt normalt, nogle gange kan de bare ikk ha så meget i deres små maver, så bare de er veltilpasset.. du skal ikk trække tiden ud, når han skal have mad, ikk i den alder, de ved jo ikk hvornår og hvor lang tid der er gået siden sidst, bare tilbyd ham når han siger til.. også selvom der kun er gået 2-3 timer..

• #7   13. jan 2009 Tristan er oss født for tidligt, og vi var kommet ind i den samme onde cirkel med sjat spiseriet.. Jeg gjorde det at jeg kogte lidt vand og kølte ned, så fik han det hvis han var sulten efter en time eller 2.. Og tit var det faktisk nok.. Altså havde han været tørstig og ikk sulten..

• #8   13. jan 2009 Jeg er nu heller ikke bange for at han ikke tager på eller noget :0) for det ville være synd at sige at han ikke gør hi hi .....

Malene Aka: det er nemlig lige den onde cirkel jeg meget gerne ikke vil ha han skal ind i.... Jeg snakkede med min jordmor da hun ringede og ville høre hvordan det gik med bette manden og der snakkede vi om det slat spiseri nemlig og der sagde hun at jeg skulle underholde ham altså trække tiden en smule ud så han virkelig var sulten og ikke bare spiste de 30 eller 40 ml ......

• #9   13. jan 2009 men det kunne da nemt være at jeg skulle prøve at koge noget vand og så tilbyde ham det :0) og derved kan jeg trække tiden en smule så han er sulten og ikke bare tørstig...... GOD IDE:0)

• #10   13. jan 2009 mor til tobias : Hold da op han spiser godt.....

det er jo bare sjovt for om natten går der de 3 timer imellem hans måltider men om dagen kan der sagtens gå 1 time imellem og det kan jeg ikke lige helt forstå

• #11   13. jan 2009 Det skal også lige siges at herhjemme har vi brandeovn og det gør jo at luften er mere tør så det kunne sagtens være at han nogen af gangene bare er tørstig :0)

Det er da værd at prøve at give ham noget afkølet vand :0)

• #12   13. jan 2009 Jeg vil heller ikke tvinge ham til at spise mere men når han kun tager de 3o ml nogen gange så gør det at han sover lidt om dagen og bliver meget overtræt og det er jo også synd for ham.....

• #13   13. jan 2009 mor til asbjørn : nemlig det er både trættende for ham men også for os når man føler man sidder med den flaske konstant og at han endeligt ikke er sulten nogen af gangene :0)

• #14   13. jan 2009 mor til tobias : det må da være så skønt at få lidt flere timers søvn :0)

Ved godt at man skal give dem en chance lige til at komme ind i en rytme men man kan jo godt hjælpe dem en smule på vej

• #15   13. jan 2009 Tror det har meget at sige om de kære små er født til tiden eller født noget før tid!!! Der er mere arbejde i de små når de er født før tid :0) men hva vi elsker dem jo alligevel men derfor mener jeg også bare at det er vigtigt at man hjælper dem på vej osv hvis de er ude på et sidespor :0)

• #16   13. jan 2009 Tristan er født 7 uger før termin, men vi var heldigvis blevet kørt ind i en 4 timers rytme på sygehuset.. Og at man så skal til at gi flaske hver time er træls.. Både for ham og mig... Det er jo så det samme for jer.. Men hos os har vand hjulpet os ud af den onde cirkel.. Og som du skriver, så kan det godt være han blir tørstig af den tørre luft.. Der sker jo ikk noget ved at gi ham vand..

Kommentér på:
Flaske børn hjælp.....

Annonce