{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

amning. -Hængebryster? {{forumTopicSubject}}

Får man generelt hængebryster af at have været gravid hvor brysterne blev større for efter graviditeten at tabe fyldet igen og blive slappe? eller er det amningen der gør dem slappe?

hvis det er amningen, hvorfor er det så den der gør dem slappe? tænker på, når man bliver gravid får de jo også en del mere fylde som stadig går væk igen og måske efter lader lidt mere hud.

eller bliver det værre hvis man ammer?

ps. har valgt at amme uanset, var bare lige nysgerrig for kan ikke svare når folk spørger, så har selv undret mig over det i lang tid

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  amning. -Hængebryster?
  • #1   13. jan 2009 nu ska jeg ikke være for klog, men jeg vi tro det har meget med elastisiteten i huden at gøre.. og så kan man jo gøre meget for at løfte brysterne ved muskel kraft når man ikke er gravid...
    ved at mine da jeg red var meget fyldige pga muskler, og da jeg stoppede trak de sig bare sammen.

• #2   14. jan 2009 Sammenligner det med en ballon.
    Inden den har været pustet op er den helt fast og glat.. Når man har haft pustet luft i den og lader luften sive ud igen, så ser den lidt slap og forkølet ud smiley
    Samme princip i barmen tror jeg.. Når brystet har været fyldt op med mælk i lang tid så bliver de jo "vant til det" ...

• #3   14. jan 2009 Ammeningen er ikke skyld i hængepatter har læst et sted at det var bedre for brysterne at man ammede på den måde blev de tømt langsomt derved skulle det formidske at de kom til at hænge.

• #4   14. jan 2009 ok for tænkte på at i hele graviditeten voksede de jo alligevel og blev forstørret så de måtte da næsten begynde at hænge lidt uanset når de stadig blev tømt bagefter. Men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvor meget de vokser efter man HAR født, for hvis de ikke voksede yderligere end de allerede havde gjort så måtte det sa næsten være et fedt?
    men det ved jeg selvfølgelig ikke

• #5   15. jan 2009 mine voksede en del da jeg begyndte og amme, jeg syntes dog ikke de hænger mere endnu, men måske det først kommer når man ikke ammer længere?

jeg har også læst at de svinder ind til det de var før graviditeten når man er færdig, det er så bare ikke lige hvad jeg heller har indtryk af...

• #6   15. jan 2009 mine hænger og trænger gevaldigt til en opstramning....gggg...... men jeg har også 4 graviditeter bag mig og ca 3,4 års samlet amning.....
    og lidt for meget flæsk på sidebenene.....

faktisk tror jeg at min overvægt er mere skyld i hængebabser end amningerne

Kommentér på:
amning. -Hængebryster?

Annonce