1.063 visninger
|
Oprettet:

9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
amning. -Hængebryster? {{forumTopicSubject}}
Får man generelt hængebryster af at have været gravid hvor brysterne blev større for efter graviditeten at tabe fyldet igen og blive slappe? eller er det amningen der gør dem slappe?
hvis det er amningen, hvorfor er det så den der gør dem slappe? tænker på, når man bliver gravid får de jo også en del mere fylde som stadig går væk igen og måske efter lader lidt mere hud.
eller bliver det værre hvis man ammer?
ps. har valgt at amme uanset, var bare lige nysgerrig for kan ikke svare når folk spørger, så har selv undret mig over det i lang tid
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
ved at mine da jeg red var meget fyldige pga muskler, og da jeg stoppede trak de sig bare sammen.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Inden den har været pustet op er den helt fast og glat.. Når man har haft pustet luft i den og lader luften sive ud igen, så ser den lidt slap og forkølet ud
Samme princip i barmen tror jeg.. Når brystet har været fyldt op med mælk i lang tid så bliver de jo "vant til det" ...
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 841
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
men det ved jeg selvfølgelig ikke
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 51 Svar: 396
jeg har også læst at de svinder ind til det de var før graviditeten når man er færdig, det er så bare ikke lige hvad jeg heller har indtryk af...
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
og lidt for meget flæsk på sidebenene.....
faktisk tror jeg at min overvægt er mere skyld i hængebabser end amningerne
amning. -Hængebryster?