991 visninger
|
Oprettet:
Øm på maveskindet {{forumTopicSubject}}
Er der andre der har det sådan at de er øm på maveskindet? Lidt ligesom det brænder eller at man har et blåt mærke henover maven?? Og hvorfor er det sådan?
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 328
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 156
jeg nenlig selv haft det i mange uger, og har været nervøs for hvad det kunne være.
mit sidder i venstre side lidt over navlen . mit "punkt" er på størrelse og form som en stor fem-krone. det svier og brænder meget tit , og føles ubehageligt når jeg stryger mine fingre over det område.. jeg kan mærke det meget når jeg løfter venstre ben som om der sidder noget inden under og bliver trykket...
jeg spurgte også lægen på hospi forleden dag men hun havde ingen forklaring på det...
vi har tænkt måske noget sene der bliver forstukket eller noget i den dur... : )
jeg er bare glad for jeg ikke er alene, så tak tøsser ; )
jan 2009
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 156
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
snakkede med lægen om det som sagde at ligesom alle vores andre indre ting bliver presset så er der nogen gange en nerve der kommer i klemme og bliver presset ud mod huden så den er kommet "på afveje" men at det ikke havde noget at sige, kun at dte ikke gjorde særlig rart men man kunne ikke rigtig gøre noget for at fjerne nerven
jan 2009
Øm på maveskindet