{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øm på maveskindet
  • #2   1. feb 2009 Hmm nå ok. det er kun nogengange jeg kan mærke det. Fx. kan jeg tydeligt mærke det, når jeg har badedragt på og glider mine fingre henover maven. Det føles sjovt, men bestemt ikke som noget faretruende. Det er bar som om jeg har et blåt mærke på maven.

• #4   1. feb 2009 gud hvor er jeg glad for dette indlæg, har selv ville lave det længe... : )
    jeg nenlig selv haft det i mange uger, og har været nervøs for hvad det kunne være.
    mit sidder i venstre side lidt over navlen . mit "punkt" er på størrelse og form som en stor fem-krone. det svier og brænder meget tit , og føles ubehageligt når jeg stryger mine fingre over det område.. jeg kan mærke det meget når jeg løfter venstre ben som om der sidder noget inden under og bliver trykket...
    jeg spurgte også lægen på hospi forleden dag men hun havde ingen forklaring på det...
    vi har tænkt måske noget sene der bliver forstukket eller noget i den dur... : )
    jeg er bare glad for jeg ikke er alene, så tak tøsser ; )

• #5   1. feb 2009 Hmm ku det ikke evt. være fordi maveskindet gir sig, fordi der er ved at bli lavet plads til baby? Bar en tanke der slog mig???

• #6   1. feb 2009 jo den har også været i mine tanker , bare mærkeligt det kun er på et lille område af maven så... og hvorfor gør det ondt på mig når jeg løfter ben..???

• #8   2. feb 2009 Det har jeg også til venstre for navlen -det er ikke rart. Nogen gange brænder det vildt lige dér hvis jeg trækker blusen ned over bare. Det er nok. Eller det er næsten væk nu, men for nogen uger siden havde jeg det sådan og havde haft det i et pænt stykke tid.

snakkede med lægen om det som sagde at ligesom alle vores andre indre ting bliver presset så er der nogen gange en nerve der kommer i klemme og bliver presset ud mod huden så den er kommet "på afveje" men at det ikke havde noget at sige, kun at dte ikke gjorde særlig rart men man kunne ikke rigtig gøre noget for at fjerne nerven

• #9   2. feb 2009 Ok. Jamen er vel egentlig bar glad for at jeg ikke er den eneste:-) Så er det jo nok meget normalt:-)

Kommentér på:
Øm på maveskindet

Annonce