{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.732 visninger | Oprettet:

Plukveer - hvordan føles de???? {{forumTopicSubject}}

Kan i beskrive hvordan det føles når i har plukveer???
Bliver livmoderen hård?
Sker der nogle ryk...eller hvad?

Jeg aner nemlig ikke om jeg har plukveer.
Nogle gange er min livmoder/mave helt hård, men om det er plukveer eller hvad, det aner jeg ikke *S*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plukveer - hvordan føles de????
  • #1   5. mar 2009 Maven blir helt hård, og når man er sidst i gravidideten kan det godt stramme lidt, men de må ikke gøre ondt!!

    Hvis man får dem imens man ligger ned på ryggen, kan man tydeligt se, hvor og hvordan baby ligger...det ku jeg ihvertfald.

    Det er livmoderen, der øver sig i at trække sig sammen.


  • #3   5. mar 2009 Når det strammede ved mig, var det lissom i skindet over maven/liige under brystet , og det ku næsten sån "ta pusten fra mig" men jeg kunne intet mærke i underlivet, lænden eller noget.

  • #4   5. mar 2009 Det er nok plukveer jeg har så...men det er lige over trussekanten og op til navlen.

  • #6   5. mar 2009 Jeg har ikke hørt det ikke må gøre ondt, for hos nogle gør det uden der er noget galt..

    Jeg har engang imellem plukveer der gør ondt, og nogle gange nogle der ikke gør ondt, det er lidt forskelligt


  • #7   5. mar 2009 Hmmm det tør jeg ikke udtale mig om.....kan kun gætte på at det er fordi du måske har været lidt for aktiv....jeg mærker intet, det er kun fordi jeg lægger hånden på at jeg kan mærke at maven er hård = plukveer (tror jeg) *S*

  • #9   5. mar 2009 de føles sådan at maven bliver hård, og da jeg var sidst i graviditeten spændte de lidt, men hvis de gør ondt er det nok et dårligt tegn, det må de nemlig ikke! men en tel sidestil i maven, sådan føltes de for mig til sidst;) havde specielt mange når jeg skulle spise så måtte strække mig lidt ud;)

  • #10   5. mar 2009 jeg sprugte min læge om plukveer godt må gøre ondt.. og det sagde han ja til... men ikke voldsomt ondt..
    Min mave bliver helt år og giver sådan nogle jag/stik i maven, nogen gange synes jeg mine plukveer er skide hårde...


  • #11   5. mar 2009 I starten gjorde de ikke ondt på mig, men ligesom mange a jer andre osse siger, blev min mave hård..Men i de sidste 14 dage, har det gjord nas. ligesom om der er en der niver rigtig hårdt indvendigt, men ved ikke lige præcist hvad det er der blir nivet i!? men det er osse snart ved a være min tid til a føde jo!? - og både jordmor og læge har sagt det ikke gjorde noget, og bare skulle være opmærksom på om de kommer reglmæssigt, og hvor lang tid der er i mellem....

  • #12   5. mar 2009 helene J nemlig mine gør nemlig til tider også ondt.. og de siger også det ikke gør noget..

Kommentér på:
Plukveer - hvordan føles de????

Annonce