{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

køn????????? {{forumTopicSubject}}

hejsa... jeg har 2 dejlige piger,og har ingen af gangene valgtikke at få kønnet at vide......... at få børn er en stor gave og en kæmpe glæde, og for mig var det så ekstra glæde ikke at vide kønnet...

jeg tænker tit over hvad der får folk til at vælge at få kønnet af vide.............

HVORFOR?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køn?????????
  • #1   10. maj 2008 jeg kunne ikke vente, og det kunne min kæreste heller ikke, så det var vi hurtig enige om. på grund af barnevogn og tøj og sådanne ting

  • #3   10. maj 2008 jeg er så en af dem der ikke har fået det avide begge gange.. men jeg vidste det begge gange aligevel..;-) uden scanning

  • #6   10. maj 2008 Både manden og jeg er 100% enige om at vi vil vide barnets køn. Jeg er ekstrem nysgerrig og kan ikke vente med at vide kønnet. Desuden ser jeg hele graviditeten som en overraskelse i sig selv.
    Jeg syntes også at det gør en masse ting meget nemmere mht. indkøb osv.

    *Lotte*


  • #7   10. maj 2008 vi ville gerne vide kønnet ,men barnet lå forkert og jeg blev scannet i uge 34 og så kunne man da se det... men nej....vi fik en dreng :-)..
    med nr 2, kunne de heller ikke se det, men alle sagde dreng og vi fik en pige smiley så vi har ikke vidst det nogen af gangene.....


  • #8   10. maj 2008 men havde vi vidst hvad vi fik, havde det været nemmere med tøj, værelsefarve/ indretning og barnevogn......

  • #9   10. maj 2008 jeg ville bare for alt i verden vide det..
    kæresten havde faktisk ikke noget valg der.
    jeg synes det var mest praktik at vide da jeg viste at hvis jeg ventede en pige ville jeg have nogen veninder der havde noget tøj mv vi kunne låne..

    selvfølgelig venter vi en dreng.. hihi..


  • #10   10. maj 2008 Det var heller ikke for at være negativ over for nogen som helst, og heller ikke at fornærme nogen.... havde bare lyst til at høre hvorfor folk tager det valg........... det vigtigste er trods alt at vi sunde og velskabte børn

  • #12   10. maj 2008 får sunde og velskabte børn

  • #13   10. maj 2008 Men jeg vil lige sige tak til alle jer der har svaret på mit indlæg..... så blev jeg en smule klogere,,og det skader vidst ikke.. hehe

  • Maria V
    Maria V Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #14   14. maj 2008 Hej... Ja sådan så min kæreste også på den da jeg blev gravid... Og han ville ikke vide kønnet før fødslen. Det måtte jeg jo så akseptere, og prøve holde min nysgerrighed i ro.
    Men allerede til NF scanningen spurgte han sq om hun kunne se hvad køn det var..
    Hun svarede så at det ville hu helst ikke udtale sig om så tidleigt i graviditeten... men jeg var målløs... det havde jeg nu ikke rignet med at han ville spørge om, da han jo havde meldt klart ud at det skulle være en overraskelse! -Men han sagde at han virkelig bare blev så nysgerrig da han så den lille blob hoppe rundt der inde, at han ikke kunne lade være med at spørge.. hehe sweet!!
    Da vi så skulle til MD scanning fandt vi så ud af at vores kære barn er af den generte type, og nægtede at vi os de ædle dele. desværre. så vi besluttede at vente til fødslen. men nu har vi altså beslilt tid hos scanningsjordemødrene i silkeborg, og vi skal afsted i morgen hvor jeg er 28+1 henne... Så NU skulle vi gerne få afvide om det er et lyseblåt eller lyserødt mirakel der blobber rundt der inde :0)


    (undskyld hvis det blev lidt langt)

    -Jeg personligt har det sådan at jeg virkelig er aaaalt for nysgerrig ti at jeg kan vente ved at vide det. Når jeg ved at hende damen ved siden af min kan give mig svaret... hehe...
    Og så er det jo også ret praktisk at jeg ved om jeg kan bruge de 3 sortesække med drnget.0øj jeg hat stående fra min søn eller om vi skla ud og købe nyt i lyserødt :0)


Kommentér på:
køn?????????

Annonce