728 visninger
|
Oprettet:
hund og baby - {{forumTopicSubject}}
hej . jeg har en lille dv gårdhund . på 2 år skal føde til september . men er nevøs for hvad den vil sige . han har ikke noget i mod børn overhovdet . vores nabo passer børn og så snart de er ude stikker han af over til dem . men han vil vel på en eller anden måde komme i anden række når barnet kommer .
hvordan var jeres hund da der kom en lille til verden ?
opdragede i hunden på nogen måde op til det ?
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 732
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 491
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
fremede, som ikke er vant til at komme her i huset er efter hundens mening ikke velkommen til at løfte min datter op fra gulvet når jeg ikke er i rummet! og gør de det alligevel så henter hunden mig.
min hund og min baby, de er venner! og jeg tror kun det bliver bedre her fra.
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 106 Svar: 613
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
hun går super fint ved siden af barnevognen når vi går ture og jeg gør meget ud af at hunden må være sammen med os når vi leger på gulvet.
ingen hemmeligheder. lad hunden se. og den vil acceptere babyen som din hvalp.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
han har gennem længere tid godt kunne fornemme at noget er under opsejling tror jeg, og søger derfor vores (især min) opmærksomhed lidt mere end normalt, og det er også helt okay.
planen er at han skal selvfølgeligt med ud på de utallige gåture med barnevognen, han kommer med de steder han altid har været med, han skal have lov til at se og snuse alt det han vil, og vi skal selvfølgeligt forsøge at give ham præcis den opmærksomhed vi plejer, hvilket vores gæster også får at vide..
men indtil videre er det eneste forberedelse vi har gjort at han har fået lov at snuse til alle de ting vi er kommet hjem med til bettemanden, og vi regner med at når jeg ligger på sygehuset skal Kim tage hjem inden og lade ham snuse til noget stof fra baby, og med det samme vi kommer hjem skal han have lov at se hvad det er for en.
desuden har vi hvis alt skulle gå galt alligevel, en backup plan med hvad vi gør hvis det slet ikke går.
men vi er overbevist om at det hele nok skal gå godt med det.
sep 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 149
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
Naja er selv begyndt at opsøge Nadja når hun sidder i sin skråstol og hygger. Hun er med i alt omkring den lille...
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 19 Svar: 21
hund og baby -