{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang tid før fødslen?
  • #1   13. apr 2009 jeg synes heller ikke at jeg kunne se min sank, men min sank stille og roligt i takt med at hun satte sig mere og mere fast smiley

• #2   13. apr 2009 Min sank aldrig første gang.. ikk så man opdagede noget i hvert fald.. denne gang er den enten sunket lidt nu, eller også er den bare blevet større, for kan pludselig mærke, den rammer benene, når jeg laver høje knæløftninger:-D
    men tror nu, det er sjældent, man sådan rigtigt oplever, at den pludselig er sunket.. men jordemoderen tjekker jo, om den sidder fast:-)

• #3   13. apr 2009 jeg opdagede overhovedet ikke at min mave var sunket.
    så tror man skal lade være med at tænke så meget over det for så er man bare opmærksom på det hele tiden og bliver frusteret over at den ikke er sunket. det skal nok komme, men det er selvfølgelig hårdt at vente når man er utålmodig.

• #4   13. apr 2009 synes heller ikke rigtigt jeg kan se min er sunket, men bette har sat sig fast, og sidder rigtigt langt nede, så endten er den nok sunket, eller også gør den det ikke, har kun 11 dage tilbage nu.

• #5   13. apr 2009 okay tak for jeres svar smiley

• #6   14. apr 2009 Jeg kunne bare slet ikke se det! Folk sagde det bare til mig, og så stod jeg der og kiggede mig i spejlet og tænkte "Den er sku da ikke sunket en pind, den sidder da helt heroppe hvor den plejer!"

men åbent bart ikke siden folk sagde at den var. Så du ser det nok ikke selv

Kommentér på:
Hvor lang tid før fødslen?

Annonce