{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

hjælp positiv test... {{forumTopicSubject}}

ja jeg har igår og idag testet positiv og vi er lykkelige over det, men nu er der mindst 1000 spørgsmål der kommer..
hvad sker der efter den positive test??
jeg ringer til lægen imorgen og for en tid der, men hvad sker der der?? og hvad sker der efterfølgende..

undskyld hvis det er lidt rodet, men har ikke helt forstået det endnu..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp positiv test...
  • #1   26. apr 2009 Lægen plejer som regelogst at teste.. Så skal ilave vandre journal....

• #2   26. apr 2009 da jeg var til lægen og fik beskeden at jeg var gravid, blev jeg undersøgt indvendige, for og se om hvor langt jeg var henne ca, for det viste jeg ikke lige selv, og så var det også for og se om det var ude for livmoren..
    så fik jeg lavet en vandrejounal (staves )målt blodtryk og tjekket urin.. og så snakkede vi bare

• #3   26. apr 2009 okay.. jeg har ellers læst meget om alle de forskellige ting omkring at få barn, men nu det er virkeligt er jeg helt blank..
    skal nok lige vende mig til tanken..
    men tak for svarene..

• #4   26. apr 2009 jeg var ved lægen med en urin prøve og da den var positiv fik jeg en tid når jeg var omkring de 8 uger.. og der fik jeg lavet min vandrejuornal. fik taget blod prøver (hele 5 styk , nogen af dem var vist frivilligt) fik mål blodtryk, vejet, mål. fik en underlivsundersøgelse for at teste imod alle sygedomme og så fik jeg lave en celleskrab (dog ik alle får tage et celleskrab, da der er delte meninger om abort efter sådan en, men som min læge siger de roder jo ikk der oppe.. så risikoen for at miste skulle ikke kunne være der ik pga det) kan ik hukse om jeg blev udsat for mere. heheh

• #5   28. apr 2009 jeg må vente en uge.. min læge har ferie lukket, øv bøv..

Kommentér på:
hjælp positiv test...

Annonce