{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Vand i kroppen.... {{forumTopicSubject}}

ja jeg er nu 36+6 uger henne og døjer med meget vand i kroppen.. har taget omrking 14 kg på men så idag ville jge lige tjekke vægten og sikken et chok... har taget 4 kg på på 14 dage....gisp... mine fødder, ben, fingre, armene og kinder er fyldt med vand og ligner en der snart springer...åhh suk.. har 22 dage til termin og frygter hvordan de kommende uger ser ud...

hvordan har i det med vand i kroppen??? og hvor hurtigt ryger det væk efter man ha født..??
Har alt i alt taget 17,8 kg på.....åhh suk..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vand i kroppen....
  • #1   29. apr 2009 Du skal holde øje med vægten, da det kan være svangerskabsforgiftning! Men er da surt med at det vand i kroppen.. har også vand i kroppen smiley men har kun taget ca et kilo på på 2 uger! Min veninde siger der godt kan gå måneder inden vandet forsvinder....

  • #2   29. apr 2009 kan man ik se svangerskabsforgiftning i urinen??? for fik tjekket det ved jordemoderen i går....

  • #3   29. apr 2009 Jo men ville bare være mere obs på det! men hvis det var havde din jordmoder vel sagt noget smiley

  • #4   29. apr 2009 min jordemoder sagde det ville forsvinde en uge til ti dage efter fødslen så det håber jeg på... smiley

  • #5   29. apr 2009 ja nu må vi se de næste 13 dage.. skal til jordemoder igen d 11 maj... men har godt nok fået fortalt at vlægten pludselig kan løbe løbsk de sidste uger..... men kan tydeligt se det er væske jeg har i kroppen..og det prikker og stikker i huden.....

  • #6   29. apr 2009 døjer selv med det samme... skal heldigvis til akupunktur mod det i morgen og håber det tager det værste pres på min krop... har termin lige en uge senere end dig...

  • #7   29. apr 2009 jeg tog også hurtigt på til sidst pga vand i kroppen, jeg tog ca 5 kg på på de sidste 5 uger, især den sidste dag havde jeg enormt meget vand i kroppen, når jeg ser billeder af mig selv lige efter jeg har født (minutter efter) så ligner jeg en flodhest, mit ansigt ser helt forkert ud, ligner virkeligt en rigtigt tyk trunte he he... men nu 10 dage efter fødsel har jeg tabt alle de ekstra kilo plus et ekstra, jeg synes ikke selv jeg kan se vand i kroppen længere, hvilket jeg synes allerede var væk 2-3 dage efter, men det er vist meget forskelligt fra person til person hvor hurtigt vandet forsvinder fra kroppen, jeg fik at vide at det også betyder en del om man kommer i bevægelse, for sidder man bare stille på sin flade den første tid efter fødslen så skulle det gå noget langsommere, det samme med at livmoderen trækker sig sammen..

    men synes da også lige du skal olde øje med at vægten ikke stiger for meget.


  • #10   29. apr 2009 jeg er 38+1 og har ikke vand i kroppen.. har taget 12 kg på ialt sidst jeg var på vægten smiley



Kommentér på:
Vand i kroppen....

Annonce