{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.088 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. svangerskabsforgiftning {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften lyder så vil jeg høre om nogle af jer har erfaring med dette?

Altså hvordan startede det- udviklingen af det og hvad blev der gjort ved det??

Og når man først har det, bliver det så kune værre?

Mvh. Malene 35+0


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. svangerskabsforgiftning
  • #1   2. maj 2009 Jeg havde det fra jeg var ca. 4mdr henne og kunne enlig ikke selv mærke det overhovedet. Men blev indlagt osv og blev så udskrevet da det så nogen lunde fint ud men skulle så komme på sygehuset hver 2dag til tjek og aflevere urin & få taget blodprøver og så fik jeg kørt en strimmel på maven . De ringede så til mig hver gang ved en 3tiden og fortalte hvordan blodprøverne osv så ud og det svingede rigtigt meget .

    Sådan kørte det enlig indtil 36 +6 (Der var jeg indlagt) Hvor det så udviklede sig rigtig meget - Hvor jeg havde det vildt underligt, det trykkede mellem brysterne, man så noget flimmer for sig og kunne næsten ikke trække vejret og det var enlig så slemt at jeg måtte hurtigt til akut kejsersnit så det ikke udviklede sig så meget at det ville gå ud over Cecilie .

    Virkelig en grim oplevelse & tanken om at man ville have en mere har man ikke for er bange for at det sker igen . Frygter alt det sygehus osv igen smiley

    Du kan evt. Se billeder/klip i min profil så kan man virkelig se hvor dårligt jeg havde det . Man når ingen gang og opfatte at det enlig er ens barn man lægger med i armene når det hele gik så hurtigt .


  • #2   2. maj 2009 Puha sikke en omgang du har været igennem.. smiley
    Man kan godt se på billederne, at du har det rigtig skidt..

    I starten kunne det da godt svinge med hvordan du havde det?

    Jeg venter selv på svar på blodprøverne som skal vise om jeg har det samme.. Igår fik jeg et ildebefindende i haven..
    Følte ikke jeg kunne styre mine øjne- og at jeg gik med skyklapper- virkelig ubehageligt. Det med synet varede ca 15 min, så blev det normalt igen, men har siden haft en svag hovedpine- og jeg har også en del vand i kroppen.. så er da lidt nervøs for svaret..


  • #3   2. maj 2009 Hej

    Hvordan opdager de at man har sygdommen?


  • #4   2. maj 2009 Jeg blev indlagt da jeg var 36+3 fodi mit blodtryk var rigtig højt og jeg havde flimmer for øjnene og meget vand i kroppen. Det var en mild form for svangerskabsforgiftning og jeg fik medicin for mit blodtryk og jeg blev udskrevet da jeg var 36+6 og jeg fødte dagen efter.

    Kan godt forstå at du er nervøs for svaret.


  • #5   2. maj 2009 Jeg havde aldrig hørt noget om det før jeg blev gravid. Det var Jd der tjekkede urinen hver gang når man er hos dem/hende, og der ringede hun med det samme til aalborg sygehus at jeg kom der ud så hurtigt jeg kunne uden jeg enlig selv vidste hvad jeg skulle derude men det fortalte hun så bagefter og jeg blev sendt af sted med det samme og blev så indlagt med det samme smiley Pga. højt blodtryk og for høje tal i æggehvide et eller andet ... smiley

  • #6   3. maj 2009 Jeg er også i tvivl om jeg har det.
    Var en tur på sygehuset for et par dage siden fordi jeg fik så ondt at jeg næsten ikke kunne bevæge mig. De tog godt nok en blodprøve, så de kunne se om jeg havde svangerskabsforgiftning. Og ville så ringe til mig samme aften hvis jeg havde det, men de ringede heldigvis ikke. Men kom i tanke om hvordan de skulle kunne ringe til mig, for på mine papire står der ikke mit telefon nummer.
    Har så haft lidt ondt i maven siden og kan få hovedpine om aftenen. Ved ikke om man bare skal se med tiden hvad der sker, eller hvad man skal.
    Hvad ville i ??????


  • #7   3. maj 2009 Vis ikke de har dit nummer skal du kontakte dem med det samme . For svangerskabsforgiftning er ikke noget og spøge med da det bare udvikler sig voldsomt lige pludselig .

  • #8   3. maj 2009 Ringer man bare ud på fødegangen eller hvordan ??

Kommentér på:
Spørgsmål ang. svangerskabsforgiftning

Annonce