706 visninger
|
Oprettet:
Gravid, men.. {{forumTopicSubject}}
Sidste måned gik jeg 10 dage over tid og det er jeg så også idag. Men jeg tog en test til morgen, som viste positiv. Den var ikke meget kraftig, men heller ikke til at tage fejl af.
Nu er det vare sådan at jeg har haft ømme bryster hele ugen og nu er der næsten ikke noget.
Har været gravid i dec. men mistede en uge efter jeg havde testet positiv, dvs. i uge. 7. Nu er jeg i uge 6 og kan ikke lade være med at tænke på om det er fordi der er noget i vejen, at jeg ikke har ømme bryster mere.
Nogle der har prøvet det?
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Så det er ikke alle der har ømme bryster =)
Jeg synes at du skal ligge dig ned, og slppe af og få sovet lidt, det er ikke sundt, at gå og være bekymret, så brug et par dag på at slappe af..
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 189
Man tør bare ikke blive glad, når man har mistet en gang. Håbar bare på at den bliver der denne gang.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Selvfølgelig mister du ikke denne gang!!!!
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 328
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 189
Har en tid hos lægen på onsdag, skulle have været oppe og snakke om hvad der kan gøres hvis det ikke rigtig vil lykkes.
Men tror snakken kommer til at handle om noget andet nu.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
Jeg har selv mistet, så vil også være mega bange når jeg engang bliver graid igen...
Men, vil enig bare lige give dig et lille råd. selvom det er meget svært at være positiv lige nu, så HUSK kroppen arbejder på samme måde du tænker meget ofte, altså tænk positiv, sig til dig selv, SELVFØLGELIG BLIVER DETTE BARN HER!!!!!
Det hjælper at være positiv, og glad, prøv på det selvom det er svært!!!!
Og endnu engang tillykke, selvfølgelig går du 9 FULDE MÅNEDER!!!! :0)
Gravid, men..