{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal den store nyhed fortælles
  • #3   19. maj 2009 jeg havede ikke andre muligheder, end og ringe og sige det til mine forældre, de bor nemlig på sjælland og jeg i jylland....
    min far gjorde mig virkelig ked af det...


  • #5   19. maj 2009 vi ringede til mandens forældre mine gættede det:-)

  • #6   19. maj 2009 Et af vores vennepar pakkede en rød og en blå sut ind i en lille æske, som de gav deres forældre, der var et spørgsmålstegn i bunden... De fattede den ret hurtigt. smiley

  • #8   19. maj 2009 Det lyder som en god ide.. Jeg ved bare ikke om de gætter det med det samme inden de lukker det op, for de skal jo have det på samme tid smiley

    Louise - dig kender jeg godt ;o) Venter lige med at give mig tilkende til det er officielt ;o)


  • #9   19. maj 2009 min far spurgte hvem faren var, sagde hvem tror du...
    altså jeg have næsten boet sammenmed min kæreste i et år og vi have næstet kommet sammen i 2 år

    når man er gravid, er man meget følsom....
    men nu er min far glad for min søn, de har kun set ham en gang og det var lige før jeg ikke fik min søn med hjem igen, fordi min far ville beholde ham og han sagde at jeg kunne få 5 kr for ham og så betale børnepenge til min far... og i staten ville min far have billeder hver dag og når jeg sente nogen, så sagde han send nogen flere....


Kommentér på:
Hvordan skal den store nyhed fortælles

Annonce