{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Endelig min tur igen til menu baby!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle i fantastiske piger....

Undskyld, det blev langt.. Håber i vil læse det!!

Ja forstår det slet ikke, jeg havde netop denne cyklus sagt, det er helt OKAY hvis der ikke er gevinst denne gang, der var flere grunde...
Også har jeg bare haft det så underligt, jeg havde 1½ uge ca. hvor jeg virkelig følte jeg var gravid, men blev ved med at sige til mig selv PERNILLE, SÅ HOLD DOG OP MED DE TANKER... Men hovedet blev bare ved med at sige noget til mig, jeg kan altså ikke forklare det.

Nå men vi når hen til sidste dag cyklus, og testede en del men ALTID bragende negativ!!! Nå tæmkte jeg, nu står min krop sku stille, nu er den virkelig bare blevet åndssvag (ja undskyld sproget).... Så vi tog til Sjælland for vi var inviteret til fest derover, så tankerne var bare, lige pludselig kommer der nok besøg fra Rødby, men NEJNEJ!!!

Så vi kom hjem i søndags, ringer til lægen Tirsdag (gået en uge over om onsdagen), siger så til lægen, jeg tror jeg har en betændelse i kroppen eller noget, der er noget som det ikke plejer, tænkte det pga. jeg har den led-sygdom og den gør jeg meget nem bliver ramt af noget i kroppen...
Hun siger vi tager lige nogle blødprøver!!! Og det gjorde vi så, jeg ringer svar i går, også siger hun "Pernille, jaa betændelse er der i hvertfald ikke, heller ikke andet, men dit HCG er så højt SÅ DU ER GRAVID"....

WEEEEEEEEEE PIGER, DET ER VORES TUR IGEN NU...JEG ER GRAVID!!!!!!!! ER 5+1 HENNE....
Please, lille spunk bliv derinde denne gang, krydser i fingre for mig piger??

Mappe med projekt baby kommer ind en af dagene, altså med den måde jeg fortalte Jens det på, og den måde der var planlagt sidst til at fortælle bedsteforældre osv det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig min tur igen til menu baby!!
Kommentér på:
Endelig min tur igen til menu baby!!

Annonce