{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Så har jeg været ved lægen i dag :) {{forumTopicSubject}}

I dag har jeg været ved lægen få at få det endelig bekræftet at jeg er gravid smiley
Og jeps smiley den viste sørme også posiitiv der smiley Det er bare mega mærkeligt at tænke på, at der er en lille bebs inde i min mave smiley
Jeg fik så n tid hvor jeg skal have tage blodprøve og underlivsundersøgelse - er det nogen som eller s kan fortælle mig hvad der sker den dag? (der er jeg ca. 9 uger henne).

Kærsten kommer først hjem i morgen, og han ved intet smiley hi h han bliver da helt vild smiley

Foerresten hvornår valgte i at fortælle familien det? Jeg tror vi venter til de 3 måneder er gået smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har jeg været ved lægen i dag :)
  • #1   9. jun 2009 HI hi det er nu også sjovt at gå runt med den hemmelighed - man følger at alle folk kan se det på en, men alligevel ikke smiley

  • #2   9. jun 2009 Tilykke det er da spændende;) Jeg ved ikke om jeg vil vente tre måneder, men i hvert fald en til to mdr. Jeg tror bare det er super svært at holde det hemmeligt for familien så længe - selvom man ved det er bedst at vente pga. risikoperioden:)

  • #3   9. jun 2009 Et stort tillykke til jer ;o)
    Jeg ventede 3 mdr, altså til jeg var i 12 uge, bare for at være lidt mere sikker, tror jeg... Der er jo oz kun 3 uger til, så mon ikke i kan holde det hemmeligt indtil da :o)


  • #4   9. jun 2009 Mette: Jeg er 6+5 nu, så der er lidt over 5 uger til - men de går selvfølgelig også hurtig smiley

  • #5   9. jun 2009 Jeg var 9 uger henne da jeg fortalte det til mine forældre.

    1 lægebesøg: Du får lavet din vandrejournal, du bliver stillet en masse spørgsmål, de fortæller dig om de ting du ikke må spise - måske fortæller de også lidt om Nakkefoldsscanning, og så bliver du vejet, og du får formentlig lavet en GU .. smiley

    ^ Sådan var mit "1" lægebesøg .. smiley


  • #7   9. jun 2009 Hov ja, sorry, læste forkert... Men de 5 uger går nu oz hurtigt nok, og hvis man kan holde på hemmeligheden, så skal man da næsten gøre det ;o)

  • #8   9. jun 2009 tillykke

  • #9   9. jun 2009 tillykke med det jeg var ikke så god til at holde på hemmeligheden så startede med at sige dt til de nærmeste og det blev hurtigt til mange hehe

  • #10   9. jun 2009 Hvor dejligt TILLYKKE!!! ...
    Du giver vel en opdatering når du har fået fortalt kæresten det?! smiley


  • #11   9. jun 2009 Tillykke! Det bliver spændende hvordan kæresten reagerer!!!!

    Vi valgte at vente til jeg var næsten 3 mdr henne. Det passede med at jeg kunne invitere alle forældre og søskende til min fødselsdag, hvor der så var dækket bord med bordkort, hvor de forskellige "titler" stod på. F.eks "Farmor Hanne", "Faster Kristina" osv... Det var rigtig sjovt. At der så gik maaaange minutter før de overhovedet opdagede det..... Jaaaah det har vi grinet af mange gange siden!!!!


  • #12   10. jun 2009 Stort tillykke... Hvis det går dig som det gik mig så ringer din kæreste rundt til samtlige familie medlemmer stortset inden du har nået at fortælle ham det smiley det gjorde min... men det var nu okay for det ville være rart at have familiens opbakning, hvis det skulle gå galt tænkte vi...

Kommentér på:
Så har jeg været ved lægen i dag :)

Annonce