Nogen der kender denne smerte ?! {{forumTopicSubject}}
Jeg har termin den 16. Juli og min krop er langsomt ved at slå mig ihjel... Sådan føler jeg det i hvert fald....
Jeg får nogle super intense smerter i røv-området ( undskyld mit sprog ) sådan lige under ballerne.. Kan ikke finde ud af om det er knoglerne eller bare intense nerve-eksplosioner...
Jeg har vildt ondt i mine iskias-nerver og nu er der så kommet de nye smerter i og under ballerne...
Til tider stråler det ned i benet så tror at det er nervebanerne der går amok...
Men jeg ser seriøst handicappet ud når jeg halter voldsomt afsted om aftenen...
Idag har jeg f.eks ikke rigtigt lavet noget, så der er ingen grund til at min krop opfører sig på den måde.....
Havde slet ikke den slags smerter under min første graviditet - Der føltes det "bare" som om at ungen var på vej ud for neden, de sidste 2-3 mdr og gjorde det derved ulideligt at gå normalt....
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 102
Min læge sagde, at det var det der iskias halløj, som simpelthen er så invaliderende, at nogen ikke engang kan gå!!
Ved ikke hvad der kan gøres ved det, men prøv at høre en læge/fys...
God bedring!!
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Jamen hvis man har bækkenløsning har man så ikke ondt hele tiden !?
Jeg får ondt hen på dagen eller når jeg har lavet noget.. Som f.eks nu har jeg lige været ude og købe halvdelen af Nettobutikken og nu har jeg rigtigt ondt...
Men andre gange mærker jeg næsten ikke noget ( Desværre drejer det sig kun om et par timer om dagen )
Men det er mest når jeg har været aktiv ( Så aktiv som jeg nu kan holde til *G* )
Og jeg ér også sygemeldt nu og må nok meddele at jeg ikke kan vende tilbage inden jeg går på barsel om 3 uger....
SÅ er der også dét mindre at gruble over når jeg har fået snakket med min arbejdsgiver....
Men må se at få en tid hos lægen.. Er træt af at gå og være så handicaps, selvom at jeg næsten hár accpeteret min midlertidige skæbne og bare kan glæde mig over at den i det mindste kun ér midlertidig.....
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Bonnie - Jeg har en stor del af denne graviditet haft probs med Iskias og også i perioder udenfor graviditet..
Det er en "gammel ven" den forbandede nerve
Nogen der kender denne smerte ?!