{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Nogen der kender denne smerte ?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har termin den 16. Juli og min krop er langsomt ved at slå mig ihjel... Sådan føler jeg det i hvert fald....

Jeg får nogle super intense smerter i røv-området ( undskyld mit sprog ) sådan lige under ballerne.. Kan ikke finde ud af om det er knoglerne eller bare intense nerve-eksplosioner...
Jeg har vildt ondt i mine iskias-nerver og nu er der så kommet de nye smerter i og under ballerne...
Til tider stråler det ned i benet så tror at det er nervebanerne der går amok...

Men jeg ser seriøst handicappet ud når jeg halter voldsomt afsted om aftenen...

Idag har jeg f.eks ikke rigtigt lavet noget, så der er ingen grund til at min krop opfører sig på den måde.....

Havde slet ikke den slags smerter under min første graviditet - Der føltes det "bare" som om at ungen var på vej ud for neden, de sidste 2-3 mdr og gjorde det derved ulideligt at gå normalt....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kender denne smerte ?!
  • #1   25. maj 2008 Jeg havde det på samme måde da jeg ventede min datter, dog knap så slemt tror jeg! Men føler med díg!!!!!
    Min læge sagde, at det var det der iskias halløj, som simpelthen er så invaliderende, at nogen ikke engang kan gå!! smiley

Ved ikke hvad der kan gøres ved det, men prøv at høre en læge/fys...
    God bedring!!

• #3   26. maj 2008 Det lyder meget som det jeg også døjer med.. Mit sidder dog kun i venstre side, men også i lænden.. Jeg er blevet sygemeldt med det, da jeg ikke kan ret meget i længere tid.. Og jeg ser også meget handikappet ud når jeg går når det gør rigtig ondt.. Jeg går til fysioterapi (Det hjælper, bare ikke så hurtigt) Og de siger at det IKKE er bækkenløsning.. Det kan det selvfølgelig godt være ved dig, men som min fysoterapeut siger, så er det tit en diagnose lægen gir selvom det slet ikke er bækkenløsning.. Men bare får at gi en diagnose.. Så selvom lægen siger det er bækkenløsning, kan det faktisk godt være noget helt andet..

• #4   26. maj 2008 Tsak for jeres svar..
    Jamen hvis man har bækkenløsning har man så ikke ondt hele tiden !?
    Jeg får ondt hen på dagen eller når jeg har lavet noget.. Som f.eks nu har jeg lige været ude og købe halvdelen af Nettobutikken og nu har jeg rigtigt ondt...
    Men andre gange mærker jeg næsten ikke noget ( Desværre drejer det sig kun om et par timer om dagen )

Men det er mest når jeg har været aktiv ( Så aktiv som jeg nu kan holde til *G* )

Og jeg ér også sygemeldt nu og må nok meddele at jeg ikke kan vende tilbage inden jeg går på barsel om 3 uger....
    SÅ er der også dét mindre at gruble over når jeg har fået snakket med min arbejdsgiver....

Men må se at få en tid hos lægen.. Er træt af at gå og være så handicaps, selvom at jeg næsten hár accpeteret min midlertidige skæbne og bare kan glæde mig over at den i det mindste kun ér midlertidig.....

• #5   26. maj 2008 Han sender dig nok til fys.. Det gjorde min.. Mit er nemlig også "kun" når jeg har været aktiv..

• #6   26. maj 2008 jeg syntes nu det lyder som dine problemer med iskias nerven det tager til..... det føles som en stikkende - jagene smerte dybt inde i ballen og det kan sagtens "stråle" af smerte ned af benet.... av det gør ondt men har da heldigvis ikke noget med bækkenløsning at gøre.

• #7   26. maj 2008 Malena - synes bare at det er begrænset hvor mobil jeg er mht Fys *Gg*

Bonnie - Jeg har en stor del af denne graviditet haft probs med Iskias og også i perioder udenfor graviditet..
    Det er en "gammel ven" den forbandede nerve smiley .. Denne smerte har jeg "kun" haft i en måneds tid...

Kommentér på:
Nogen der kender denne smerte ?!

Annonce