{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Puha varmen... {{forumTopicSubject}}

Hej piger kan i holde varmen... jeg syntes godt nok det varmt.. lige nu ligger jeg inde i soværelset som er det køligeliste rum i huset på sengen kun lige i undertøj og t-shirt og køler ned med et glas icetea efter et bad... koger simpelhen.. og der skal ingen ting til før jeg skal holde pauser hehe...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha varmen...
  • #1   29. jun 2009 Jeg koger også fuldstændig.. og jeg er så træt og kunne godt bruge en time på øjet, men kan ikke sove fordi det er så varmt... Tror også jeg skal overtale manden til at den står på en pizza i aften, gider ikke andet!! smiley

• #2   29. jun 2009 vi tager en tur ud og spiser i dag.. syntes det alt for varmt til at lave mad

• #3   29. jun 2009 Adr badr! Der er næsten ikke en vind, prøver at sidde helt stille, men sveder sgu stadig... Tror oz snart at bruseren kalder, så står den på KOLDT vand...

• #4   29. jun 2009 Selvom jeg ikke er så langt henne, kan jeg osse godt mærke det er meget varmere end normalt og ELSKER som regel sommeren og dens varme, men lige nu ville det være dejligt og sidde i et køligt rum :0)

• #5   29. jun 2009 Det har da slet ikke været varmt idag som det var i weekenden.. Jeg er SÅÅÅ glad for jeg ikke er gravid i år det var jeg jo sidste år uden at vide det og der svedte jeg som et svin og i vores sommerferie på Fanø blev jeg nødt til at ligge i et lille bade bassin for der kunne kun stå et lille på teraasen smiley

• #6   29. jun 2009 puha er os bare ved a dø, plejer a elsker solen, men nu bare jeg er derude lidt får jeg det ubehageligt, og varmeeksem over det hele, så for mig måtte der godt begynde a blive køligere igen smiley for li nu hader jeg varmen når jeg ik kan nyde det som "alle" andre.... havde glædet mig til a få lidt naturligt sol så man ku få lidt kulør men ikke nemt når man ik kan holde solen ud smiley hehe

• #7   30. jun 2009 Jeg synes godt nok også de sidste par dage har været ulidelige... Jeg har bogstaveligt talt været dårlig af varmen, jeg har kvalme og så får jeg en tryggen i maven, ved ikke om det er fordi han brokker sig eller hvad det er, men det er i hvert fald ikke rart. havde håbet at badevandet havde været bedre så man kunne tage til stranden og blive kølet af...

Kommentér på:
Puha varmen...

Annonce