{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Lægebesøg :) {{forumTopicSubject}}

I tirsdags var jeg ved lægen, for at få lavet vandrejournal og diverse undersøgelser..

Uuuhhhh jeg var så nervøs for den blodprøve... Kan faktsik ikke huske, hvornår jeg sidst har fået lavet sadan en..

Nå men i starten sad vi og snakkede og han udfyldte en masse papir. Han tog mit blodtryk, 110/70 - rigtig fint sagde han... Hmmm hvad ved jeg om det smiley hi hi

Jeg blev vejet... Hjææælp så skulle jeg over i stolen!!!! Når jeg sidder i den, plejer han at skære i mit øre smiley så jeg vidste jo, at nu skulle jeg have taget den blodprøve!! Jeg fortalte, at jeg atlså var lidt nervøs for det. Hi hi han grinede bare af mig!! Min læge er bare total sjov smiley
Jeg kiggede den anden vej, og jeg kunne da godt mærke et lille stik.. Jeg sagde, at det var han da go til.. Ja, sagde han så - det er også første gang jeg prøver det (han er så 60 år, så hi hi han gjorde grin med mig igen).
Underlivsundersøgelsen var bare noget som skulle overståes.. Han kiggede og mærkede på min livmor, og han troede også at jeg var ca. de 10 uger henne...

Så det var jo slet ikke så slemt, så jeg havde slet ingen grund til at være nervøs smiley

Nu glæder jeg mig bar,e til jeg skal til scanning smiley Han sagde, at de ville ringe til mig, eller jeg ville få et brev smiley weee jeg glæder mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lægebesøg :)
Kommentér på:
Lægebesøg :)

Annonce