Hjemvendt fra JM uge 37 + samtale føde {{forumTopicSubject}}
Der sker lidt af hvert her.. Den sidste uge har jeg døjet med meget slemme plukkeveer, som virkelig har gjort ondt og taget vejret fra mig. Desuden har jeg de sidste dage haft en trykken over lænden, jag ned gennem især venstre lyske/ben som lige fejer benet væk et øjeblik og så ellers rengøringsvanvid i stor stil.
I går gik så det sidste af min slimprop (jeg troede ellers det hele var gået for nogle uger siden) sammen med noget frisk blod. Jeg havde pletbødninger i fredags, men regnede dem ikke rigtig for noget.
I går aftes tiltog plukkeveerne så igen og ifbm at det sidste af slimproppen var gået + blodet, så ringede jeg lige en gang til fødegangen. Talte med den sødeste jordemoder, som sagde at det lød som begyndende veer, som godt kunne gå i sig selv, men også kunne tage til natten over. Vi blev enige om, at jeg skulle gå til min JM som jeg havde en tid ved i dag 9.30. og så blive undersøgt der.
I dag var jeg så ved hende og hun undersøgte mig indvendigt. Ganske rigtigt var min livmoderhals meget forkortet ; I sidste uge blev den målt til 3 cm, og den var nu ½ cm og jeg var en finger åben og han stod så dybt at hun kunne nå hans hoved uden problemer. Hun sagde jeg var fuldstændig moden og kunne føde når som helst, så det er bare rigtig spændende
Den lille prins derinde blev skønnet til 3000gram, som ifølge min JM skulle være en rigtig fin str. når jeg 'kun' er 36+6.
Så nu er det bare at vente og så se om ikke der sker noget inden så længe - vi er i hvert fald meget spændte
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
men det da spænde om der snart sker noget
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 76
Så vi venter bare på den store begivenhed - selvom ventetiden føles laaang ;o)
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Hjemvendt fra JM uge 37 + samtale føde