{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

I går var vi til Nf scanning :) {{forumTopicSubject}}

I går kl. 11:15 var vi til Nf scanning smiley

Jeg var rigtig nervøs...
Vi kom ind til den sødeste sygeplejeske som fortalte hvad hun ville kigge efter. Herefter lagde jeg mig op på briksen smiley

Hun spurgte om jeg var klar?? Hi hi ja det det var jeg - og op så kom Lille Bebs op på skærmen smiley Hvor vildt!! Og det lille hjerte slog så fint smiley Hun kunne se, at jeg var 11 +4 dage henne (jeg troede jeg var 12 uger) så det var ikke sikkert hun kunne få de oplysninger som hun skulle bruge, men så ville hun give mig en ny tid.. Men hun fik det hele smiley

Det var bare sådan en fantastisk oplevelse smiley Lille Bebs gemte sig dog lidt så hun drillede den lige lidt smiley
Jeg lå bare og smilte hele tiden, og kæresten sad med tårer der trillede ned af kinderne smiley bare så sødt smiley

Det hele så rigtig fint ud - lav risiko, så det er bare dejligt smiley
Vi fik 3 sjove billeder med hjem smiley

http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3410

Den 10. september skal vi til MD scanning smiley wee jeg glæder mig allerede til at se Lille Bebs igen smiley Bare man dog havde sådan en maskine herhjemme smiley hi hi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I går var vi til Nf scanning :)
  • #4   17. jul 2009 hvor dejligt .. ville også ønske vi havde sådan en maskine herhjemme ;D
    jeg skal til MD d. 13 august smiley

• #5   17. jul 2009 det er glæder vi os også til, rigtig meget. sys stadig det virker lidt syrealistisk at jeg er gravid og har en bette trold (Kalder vi den, hehe) i maven. vi skal til NF scanning den 10 August på hjørring sygehus.

håber at alt er som det skal være og at Dubbel testen som jeg fik taget i dag er fine også smiley

Men dejligt at i havede en god oplevelse smiley

Kommentér på:
I går var vi til Nf scanning :)

Annonce