{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Ubeskrivelig træthed i slutningen ? {{forumTopicSubject}}

af graviditeten ?

Jeg har de seneste uger haft et højt og fornyet energiniveau, men i går vendte det hele og jeg har simpelthen været så træt uden at lave noget. Jeg sover godt nok dårligt om natten (læs: er oppe min 4 gange for at tisse og den ene gang gerne 1-1½time) men det har jeg været hele graviditeten igennem, så det er ikke noget nyt.

Nu har jeg pludselig brug for at sove allerede 3-4 timer efter jeg er stået op, fordi jeg bliver overmandet af en træthed jeg sjældent har mærket før. Og så sover jeg ellers som en sten i et par timer - og bliver træt igen senere på eftermiddagen.

Er det virkelig normalt i slutninge af graviditeten? Jeg er på penicillin mod blærebetændelse, men giver ikke det nogen skyld idet det er 4. gang jeg er det i denne graviditet.
Min blodprocent har været fin alle gangene til læge, men jeg overvejer om jeg skulle få den + jern tjekket engang.

Udover det har jeg det fint - som man nu har det som meget højgravid - dog er min mave helt tosset i disse dage også!

Havde I det lige sådan eller har I nogen idé til hvorfor denne akutte træthed opstår?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubeskrivelig træthed i slutningen ?
  • #2   20. jul 2009 Jeg tror ikke det hænger sammen med det - da det er 4. gang jeg i denne graviditet er i behandling mod blærebetændelse og med samme præperat. De øvrige gange (+ inden jeg blev gravid) har jeg aldrig registreret træthed på lige præcis dette mærke.
    Så jeg tror ikke det er skyldneren i denne omgang smiley


  • #3   20. jul 2009 Marijana: Ja, jeg tager dagligt 1 stk gravitamin og har gjort det igennem hele min graviditet sammen med diverse øvrige tilskud.
    Jeg har været i kalkmangel, men blev sat i ekstra 'behandling' med dette og det rettede sig efter nogle uger (det var dog allerede halvejs i graviditeten).

    Jern er også et af mine egne bud på trætheden, så måske jeg skulle overveje at få taget et par blodprøver for lige at sikre mig.


  • #5   20. jul 2009 Marijana: Der skulle selvfølgelig stå, at jeg dagligt tager 1 graviJERN og har gjort det gennem hele min graviditet fra 10. uge... ;o)

Kommentér på:
Ubeskrivelig træthed i slutningen ?

Annonce