{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Når andre gravide "ved" mer?!! {{forumTopicSubject}}

Ihh er simpelthen så sur og negativ.

Har en veninde (som før graviditeten var min bedste veninde). Så den dag vi fortalte vi ventede os, gik der lidt over 1 mdr. også ventede hun sig også.

Det skal siges mig og manden har været sammen i 5 år, og hun har ingen fast kæreste, (der er 3 forskellige der kan være far til hendes barn).
Så mener hun at hun har haft plukveer siden uge 10 (hvilke jeg syns virker lidt urealistisk at man ved det er plukveer så tidligt! - så forleden dag skrev hun lige at nu var hun blevet heltids sygemeldt, fordi hun havde så mange plukveer (okai nu mere realistisk - hun har 9 uger tilbage). Hun spurgte så om jeg ikke syns det var træls at gå hjemme også skrev jeg bare at jeg nød det. og havde jo heller ikke mere end 29 dage tilbage så det var til at holde til.

Så mener hun skisme at bare fordi jeg ikke har døjet ligeså meget med plukveer som hende, at så betyder det at vi går overtid, og at vores barn er for lille, og ikke vokser nok. - KLOGE ÅGE! hvor ved du så det fra. - blev simpelthen så sur over hun tror hun ved så meget´omkring vores graviditet.

Kommunen har nu givet hende en lejlighed og penge til alt det nødvendige til babyen, som barnevogn og seng (tøj og bleer skulle hun dog selv købe). så bliver man så sur når en der mener hun har så meget styr på alt at så hun får i hoved og r*v a kommunen.

Hun vil ha slåede faderskabet fast når babyen kommer, for hun mener at faderen skal betale børnepenge for ellers får hn svært ved at leve i mdr. (Ville blive så sur hvis det var mig der var far til det barn også bare skulle ha slåede faderskabet fast for moren kunne få nogle penge, hun har jo vidst det fra starten hun var gravid, og hvis man slet ikke har økonomi til et barn syns jeg man ikke skal ha det.)
SORRY MIN HOLDNING I DENNE SAG! - Har ikke altid denne holdning, men skyldes nok at hun blander sig i alt omkring min graviditet.

Da vi snakkede baby navne var alle de navne hun hørte vi overvejde pludselig også dem hun overvejde - hvilket har resulteret i at vi nu har valgt at holde navnet hemmeligt.!

Beklager virkelig mit sprog og min surhed, blev bare nødtil lige at komme af med det, er simpelthen så ked af hun er sådan når man før har været bedste venner, snakker ikke rigtig med hende mere efter hun er begyndt at blande sig sådan i alt.

Alt vi har købt til børneværelset, når man har vist hende det, så gik der nogle dage så havde hun en seng magen til vores !- ihh undskyld er bare ked af hun er blevet sådan..

Andre som har oplevede noget ligende??
SOrry det blev lidt langt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når andre gravide "ved" mer?!!
  • #1   30. jul 2009 Det må jeg sige. Kan godt forstå dig. Fuldt ud. det er ligesom at du ikke må glæde dig over din egen graviditet. og at hun kun aber efter for at få opmærksomhed.

Har ikke oplevet det samme. men har nogle venner hvis søster har gjordt det samme. gjorde de noget, gik der ikke lang tid før de gjorde det samme.

Det er selvfølgelig trælst at et vendskab kan gå i stykker på den måde. men så tænker jeg var hun så god enn veninde eller..?

• #2   30. jul 2009 venter en dejlig datter til august: Jeg har det lidt på samme måde, men veninde og jeg fandt ud af vi var gravide nogen lunde samme tid og vi er lige langt henne, men hver gang vi snakker sammen, skal hun lige spille lidt klogere end mig.... Hun ved altid hvad der er bedst og hvad man skal tro på og ikke tro på, og hun prøver hele tiden på at holde min glæde over at være gravid nede ved at sige " der er jo stor sansynhedlighed for en abort når man ikke er længere end 8 uger" jeg gider da ikke gå og bekymre mig om jeg måske kan miste mit barn i stedet for at glæde mig over jeg skal være mor..... Blir bare så ked af det hver gang jeg har snakket med hende fordi hun sætter sådan nogle negative tanker i hovedet af mig når jeg burde være rigtig glad.....

Det er rigtig træls. Jeg har rigtig meget kvalme fo tiden, så er sygemeldt. Det brokkede hun sig os over og sagde at jeg ikke skulle overdrive, jeg kunne jo tidligt nok blive sygemeldt og at kvalmen kunne jo ikke være så slem nu, jeg var jo næsten ikke gravid endnu......

synes det er rigtig træls at have sådan en veninde når man burde glæde sig..... smiley

så kan bestemt godt forstå hvordan du har det....

• #3   30. jul 2009 Er glad for der er så mange der forstår mig og en enkelt der har det på samme måde..

Linda B. forstår godt hvad du mener med at lade være med at svare på beskeder, men det er bare ikke altid lige så nemt som det lyder til at være, det syns jeg ihvertfald ikk det er.
    Forstår godt det du mener med barnet har ret til at kende sin far, men er ret sikker på hun kun gør alt dette for pengene, og ikke tænker på barnet.. sådan lyder det ihvertlfad når hun fortæller om hvordan og hvorledes.

• #8   30. jul 2009 jeg har aldrig prøvet det med en veninde mange er rigtigt glade på mine vejne, men selvfølgelig ved man aldrig om der er noget. har dog aldrig hørt noget og vi alle snakker godt sammen.
    men kan godt følge jer med jeres veninder er bare lykkelig over at jeg ikke har oplevede det.

til venter pige du skriver at din veninde allerede er vokset ud af sit tøj vil sige at det gjorde jeg også der omkring men vidste godt at det ikke var barnet så tænkte at det bare var mig der var blevet skør. men her i sidste uge fandt jeg så ud af hvorfor jeg har en vandsyste der er dobbelt så stor som barnet og derfor fik jeg den følelse.

• #10   30. jul 2009 det samme var det her...

Min mands lillebror og kæreste skulle gftes til aug og så derefter børn... Men da hun fandt ud af vi vented os, smed hun pillen uden at sige noget og drak hendes kommende mand stank stiv - så de kunne have sex sammen... Hun fødte 2 mdr efter os... SÅ TRÆLS.

Hun sammen ligner - overdøver vi andre under samtale - gør en del til at de skal 'prøve' at indlægges ( da vi har været det en del) - Frederic kan ikke få noget nyt uden de også skal have det osv...

• #12   30. jul 2009 og der til skal der også siges at inden hun havde været ved lægen for at få det bekræftet - ja så vidste gud og alle mand at hun var gravid. For hun havde da både halsbrand og ondt diverse steder... Og sikke da en graviditet hun havde.
    De var på besøg lige inden og hun kunne side og spise pizza og så sige AV nu kom der lige en ve mere - tror hellere vi må tage tid. sådan gik der nogle uger..

• #13   30. jul 2009 Ja det er træls når andre begynder at overdøve ens gravidditet.....

Jeg har en svigerinde og de har selv to store børn på 8 og 9 år.... Men da hun fandt ud af jeg var gravid, ja uh så var det hendes graviditet jeg skulle høre på, min egen nej den var ikke spændene.... Plus det der irretererede mig allermest er hendes evige spørgen efter om jeg havde fået en eller anden trang til at spise noget bestemt konstant og hver dag... Øhh nej jeg har ikke haft dette og det kan hun ikke forstå, for det havde hun.... Og den med kvalmen uh ha nogle historier jeg har fået af hende, og endnu engang synes hun det er mærkeligt jeg ej heller har kvalme, for det havde hun jo......
    Min mand og jeg har kendt hinanden i 6 år, været gift i de sidste 2 år. Jeg havde min uddannelse som jeg lige ville have færdig inden vi begyndte på projekt barn... Og inden da kunne min svigerinde mange gange spørge til hvad min mening var i børneopdragelse, men hvis det ikke passede hende hvad min mening var, ja så fik jeg denne at vide, du har ingen børn ergo skal du ikke gøre dig bedrevidende end mig. Øhhhh det har jeg jo heller ikke gjort, det er bare mine holdninger til hvordan jeg ville opdrage mit barn/børn..... Men jeg er mere spændt på hvordan hun nu vil komme med gode råd og den dur, men ja jeg vil sige pænt tak for rådet, og derudfra selv danne mig et overblik..... Men sige fra overfor hende skal jeg ikke for så flejner hun bare en grøn ært.....

Og da du kun kender din (x)veninde bedst ja, så er det op til dig og finde ud af hvor tæt på klingen du kan gå, før hun enten bliver såret eller gal, men finde grænsen midt imellem og sige hvad det du føler.....
    Jeg ville gerne gøre dette med min svigerinde, men hun er ikke helt stabil og god til at tage sådan en snak med en, uden hun føler man er bedrevidende end hende, jeg er 28 og hun er 33, men tit har hun sagt jeg ikke skal gøre mig klogere end hun er.... Så jeg har valgt at leve med hende, da man ikke kan vælge sin familie, men venner kan man altid vælge til eller fra....

• #14   30. jul 2009 til venter en pige. jeg mener også at det du skriver er det mest normale og var oså det jeg viste da jeg begyndte ikke at kunne passe mine bukser for kunne jo godt se at det ikke var min mave der var vokset og sågde hele tiden til mig selv at det jo kun var en lille spunk så det kunne ikke være det. jeg fant først ud at hvd det var meget senere. først troede jeg bare at jeg var blevet sart vidste jo godt at det ikke var baby. regner ikke med at jeg føler at jeg er vokset når jeg e omkring 5 mdr men så langt er jeg ikke endnu nu er jeg lidt stor i forvejen så der går jo nok et godt stykke tid før det ses.

Kommentér på:
Når andre gravide "ved" mer?!!

Annonce