{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.929 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om tegn på fødsel?? (lang) {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er lidt nysgerrig..... Jeg er 38+1 idag og var ved JM i onsdags og i tirsdags røg jeg ind til tjek på svanger, da jeg havde rigtig kraftige smerter i mave/lænderegionen....

Efter i tirsdags er de ting jeg stadig føler blevet mere og mere konstant (var på svanger for at blive undersøgt) ..... De ting jeg føler er en pige som virkelig trykker min mave ud i yderste position, og det gør mere og mere ondt.... Min mave føles mere og mere hård både ved at sidde og slappe af, men også ved at være oppe og gå rundt, og det er det værste, for der føler jeg ikke jeg når at få ro på, da denne hårdhed er konstant indtil jeg kan finde noget at sætte mig på og hvile.... Men ligeså snart jeg rejser mig igen, ja så bliver den straks hård..... Ud over dette har jeg en pressen nedad i underlivet der gør det mere og mere besværligt at gå (nogen gange er dt som meget kraftige jag, som tager pusten fra en)..... Og lænden/bækkenområdet er jeg ligeså øm i at det strejker videre ned i ballerne.....
Min gågang er blevet betydeligt besværet, jeg kan ikke gå særlig hurtigt, og det er mere vralten end gågang.... Manden må nærmest for hvert skridt han tager, tage 3 skridt baglæns bare for at være venlig i at følge mit tempo.....

Da jeg var ved Jm i onsdags sagde hun at det var modningsveer jeg havde, er der nogen der kan difinere betydningen af dem??
Hun undersøgte ikke min livmoderhals om den skulle være afkortet (ej heller på svanger om tirsdagen)..... Vores pige blev skønnet til en vægt på 3400g, og vi fik at vide det var en stor pige vi ventede os og hun stod fast med hovedet nedaf.... Og hun regnede ikke det store med at se mig dagen før min termin.....

Ud over dette er jeg blevet så træt, orker ingenting, og jeg sover snildt 12 timer i træk, men når jeg vælger at stå op, ja så kunne jeg sagtens sove videre..... Jeg kan sagtens ligge mig om eftermiddagen og sove en time eller to mere.... Og til aften til sengetid, ja så sover jeg fint (det skal siges sådan har jeg aldrig kunnet før uden at ligge og vende mig flere gange i sengen og sove dårligt natten igennem).... Går en del på toilettet om natten, men her er jeg så træt, og besværet af smerter, at det gør jeg blunder flere gange før jeg får rejst mig og får gjort det man skal, selv der kan jeg blunde hen, inden jeg kommer ind i seng igen....


Er der nogen herinde der har haft nogle af de samme tegn??
Er det noget som kan være tegn på fødsel er nært forestående??

Jep jeg er førstegangsfødende..... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om tegn på fødsel?? (lang)
  • #1   7. aug 2009 Og lige en mere....
    Slimproppen kan den gå over flere omgange ved at der er mere udflåd???

    For denne har jeg ellers ikke haft andre tegn på....


  • #2   8. aug 2009 Jeps det er helt normalt at du har det sådan. Min mave var de sidste to måneder konstant hård. Nu ventede jeg jo tvillinger men trætheden og det hele var det samme.
    Modningsveer er fordi at kroppen er ved at udslette din livmorhals.
    Og ja slimproppen kan godt gå over flere gange. Men nogen opdager slet ikke at den er gået.
    Knus Anja


  • #3   8. aug 2009 Anja F tak for svar..... Altså det med hård mave har jeg haft længe, men det er blevet en del være.... Ja der er ikke andet for end vente, men det er træls når man bliver mere besværet.....
    Og tak for svar på slimproppen..... For den er ikke noget jeg har opdaget så meget til andet end mit udflåd til tider har været mere end godt er....

    Håber det går godt med jeres tvillinger.... smiley


Kommentér på:
Spørgsmål om tegn på fødsel?? (lang)

Annonce