{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Maridtet er startede! - Kunne tude :'( {{forumTopicSubject}}

Ja nu er de i boligforeningen begyndt at lave nyt køkken i vores lejlighed (alle skal ha). det er også veldig fin for vi får mere plads ved det nye køkken. Desværre er de gået hen og blevet forsinket med levering af det nye køkken, hvilke resultere i at i stedet for det tager 15 dage så kommer det nu til at blive forlænget så de indtil videre regner og håber på det nye køkken er klar om 3 uger. FEDT tænker man så bare lige 3 uger uden komfur!!! - De måtte ikke sætte kraftstik gennem lejligheden, så derfor har vi pt ingen komfur, ville mene jeg nok godt kunne leve 15 dage uden ordenlig varm mad, meeeen 3 UGER!!! - Har det så dårligt over at jeg ikke kan få ordentlig varm mad - har mikro ovn så der kunne jeg da lave noget i, men det kalder jeg bare ikke ordenlig varm mad.
Har mest lyst til at tude, har været til vægt kontrol gennem graviditeten fordi lillepigen ikke voksede som hun skulle men de sidste to scanninger var hun lige på kurven så de valgte at afslutte mine kontrol, også fordi jeg (dengang var 34+5).
Jeg er nu í 37+5 og ved der er længe til lillepigen kommer, men ville gøre alt for hun kom til verden snart, så hun ikke taber sig pga jeg ikke får ordenlig mad. har siden i mandags levet af salat og rugbrød, men det indeholder jo ikke de kalorier man skal ha om dagen. SNØFT ville heller ha hende til verden så man kunne amme hende og være sikker på hun fik det hun skulle.

Ved godt man sagtens kan tage ud og spise for at få varmt mad, men det er sku da pænt dyrt hvis man skal ha ordenlig mad!!

Boligforeningen er ligeglade, de vil ikke stille et sted til rådighed hvor man kan lave noget varmt mad.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maridtet er startede! - Kunne tude :'(
Kommentér på:
Maridtet er startede! - Kunne tude :'(

Annonce