{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Hold da op en tur. {{forumTopicSubject}}

Var lige et smut ved vagtlægen i går aftes fordi jeg har haft hovedpine, sløret syn og været svimmel. Jeg havde ALT for højt blodtryk og han mistænkte så svangerskabsforgiftning og ringede så ind til fødegangen så jeg kunne komme derind og han understregede at det skulle gå stærkt fordi blodtrykket var så højt og han sagde at han havde ikke tid til at vente på en ambulance skulle køre mig derind for den skulle køre helt fra aalborg hvis han skulle have fat i en, så vi skulle lige give bilen lidt mere end den plejede, men ikke så meget vi kørte galt.

Så kom jeg ind på fødegangen og kom ind i venteværelset som var fyldt op med andre gravide, men jeg kom først til selvom jeg var den sidste der kom ind.
Skulle lige afgive en urinprøve og så blev jeg smidt ind på en stue hvor jeg fik taget blodtryk igen, det var faldet en lille smule, men stadig tårnhøjt. Så skulle jeg vente på en jordemoder der tog mit blodtryk en gang til som stadig var for højt, men det vidste jeg jo godt det var, så blev lidt træt af de ville tage det igen når det ikke var mere end 20 minutter siden det sidst blev taget.

Så fik jeg lavet en ctg strimmel der viste at bebs havde det fint, og hun kunne se derpå at jeg havde kraftige plukveer, men det havde jeg også sagt til jordemoderen. og derefter taget blodtryk igen der var faldet, men stadig i overkanten. og fik så også at vide at der var æggehvide i urinen.
Jeg fik besked på at vente en time for så kunne jeg få lavet en blodprøve og imens skulle jeg prøve at hvile mig så meget jeg kunne.
Endelig kom der en der kunne tage blodprøven og da det så var overstået kom jordemoderen ind og sagde at den ville blive tjekket i løbet af natten og de ringede hvis der var noget for så skulle jeg sættes igang, ellers skulle vi bare tage hjem og håbe på at mine plukveer tog til og hvis hovedpinen blev værre måtte jeg ringe igen eller vente til jeg skulle til min egen jordemoder, der skal jeg hen i morgen.

så halv to i nat var jeg hjemme igen og er bare helt bombet, synes det var en hård tur og lidt småskuffet over at blive sendt hjem igen for troede at det skulle tages alvorligt når man havde det sådan? men de ved bedst. skulle lige af med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da op en tur.
Kommentér på:
Hold da op en tur.

Annonce