HJÆLP PLUKVER ELLER VEER ?? {{forumTopicSubject}}
i går aftes da jeg gik i seng havede jeg de sygeste plukveer tror jeg hvertfald det var . der kommer rimlig mange med ca 3-5 min imellem så stod op for at gå på nettet og læse om hvad jeg lige skulle gøre . de holdte så op da jeg stod op så gik bare i seng igen , 5 min efter jeg havede lagt mig begyndte de igen . der var 4 min imellem dem og de varede ca 30 sek . ringede så til fg. hun sagde at hvis de ikke blev være skulle jeg ringe igen . jeg syntes vare man høre så meget om at plukveer ikke må gøre ondt . og er altså ikke andet end 36 uger henne . men hvad kan det være . jeg aldrig haft ret mange plukveer .
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 106 Svar: 613
og viste slet ikke hvad jeg skulle gøre de var der i ca 1½ time ..
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
mar 2008
jan 2009
men de sidste 4 dage eller sådan noget har jeg haft meget udflåt kan det også have noget at gøre med at der snart vil ske noget .
jeg har igemmen hele min graviditet sagt jeg føder en torsdag inden min termin kunne være sjovt hvis det var rigtig .
jeg har bækkenløsning og den sidste uge er den bare blevet være og være .. og da de plukveer eller hvad det nu var kom gik det også bare i ryggen . de gjorde så ondt jeg klemte dynen og der lige trillede en lille tåre..
mar 2008
øget udflåd skal jeg ikke kunne sige om det er tegn på noget, det lod jeg ikke rigtigt mærke til.
jan 2009
håber snart der sker noget vil gerne have hende ud min bækkenløsning er ved at tage livet af mig .. men 1000 tak for gode svar alle sammen .
må bare vente og se hvad der sker . men tror nu jeg vil pakke en taske så den er klar hvis der skulle ske noget .
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 652
undrer mig lidt over det folk siger med at plukveer ikke må gøre ondt... for det gjorde mine squ...
men det du beskriver der lyder som det jeg havde i en uges tid før jeg fødte... det gik sådan lidt op og ned... nogen dage var der meget kort tid imellem.. og andre dage kom de veer der kun et par gange... jeg fødte i uge 34+6... havde faktisk siddet 2 gange til fødselsforberedelse og bidt veer i mig... den anden gang blev jeg så sendt på sygehuset efter at har fortalt jordemoderen om det...
mar 2008
tror nok det de kalder for modningsveer er det samme som de "små veer" hvor kroppen forbereder fødslen.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
Hvis din bækken løsning ikke går i sig selv efter fødslen, så opsøg en massør med kursus i bækken dysfuktion. DET VIRKER! :o)
jan 2009
jeg har før haft plukveer der gjorde ondt og har også fået af vide de godt må gøre ondt men det her gjorde virkelig meget ondt . og hvis der kun var plukveer glæder jeg mig godt nok ikke til de rigtige veer kommer hvis de gør meget mere ondt . har også snakket med min mor om det som også mener det godt kan være tegn på der snart víl ske noget . men der er ikke andet end at vente og se. hun sagde dog også jeg skulle forsøge ikke at tænke på det . syntes jeg så ikke er helt nemt .
tak for rådet om bækkenløsning . håber på det går i sig selv igen. har ikke fået gjordt noget mod det da det ikke var så slemt men hvis jeg når til jm på torsdag må jeg hellere lige høre hende efter hvad jeg lige gør . og om hun evt. kan undersøge om der er ved at ske noget.
det er ikke andet end en uge side den lille pige vendte sig ,
HJÆLP PLUKVER ELLER VEER ??