{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

HJÆLP PLUKVER ELLER VEER ?? {{forumTopicSubject}}

i går aftes da jeg gik i seng havede jeg de sygeste plukveer tror jeg hvertfald det var . der kommer rimlig mange med ca 3-5 min imellem så stod op for at gå på nettet og læse om hvad jeg lige skulle gøre . de holdte så op da jeg stod op så gik bare i seng igen , 5 min efter jeg havede lagt mig begyndte de igen . der var 4 min imellem dem og de varede ca 30 sek . ringede så til fg. hun sagde at hvis de ikke blev være skulle jeg ringe igen . jeg syntes vare man høre så meget om at plukveer ikke må gøre ondt . og er altså ikke andet end 36 uger henne . men hvad kan det være . jeg aldrig haft ret mange plukveer .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP PLUKVER ELLER VEER ??
  • #1   8. sep 2009 Jeg havde pluk veer der gjorde ondt i to dage inden jeg fødte..

• #2   8. sep 2009 På FG sagde de til mig at hvis ikk de vare mere end 30 sek er det plukveer, når de kommer op over 30 sek, så er det veer...

• #3   8. sep 2009 Malthe er født i uge 36 :0) ..... ! Han fejler nu intet ....så der sker ikke noget ved at du går i fødsel ;0)

• #4   8. sep 2009 jeg var bare ved at gå i panik . er første gangs fødene.
    og viste slet ikke hvad jeg skulle gøre de var der i ca 1½ time ..

• #5   8. sep 2009 men der er ikke noget mere nu ???

• #6   8. sep 2009 da jeg var 37+2 havde jeg det på den måde du beskriver der, det gik i sig selv igen og dagen efter ringede jeg til min jordmor for at spørge om det var noget jeg skulle ænke på, hun mente det nok var små veer, men når det gik i sig selv skulle jeg ikke tænke mere over det, dog skulle jeg være klar over så at der muligvis snart ville ske mere, 13 dage efter fik jeg rigtige veer og fødte en dejlig søn.

• #7   8. sep 2009 nej der er ingen ting nu . jeg skal til jm på torsdag .
    men de sidste 4 dage eller sådan noget har jeg haft meget udflåt kan det også have noget at gøre med at der snart vil ske noget .
    jeg har igemmen hele min graviditet sagt jeg føder en torsdag inden min termin kunne være sjovt hvis det var rigtig .
    jeg har bækkenløsning og den sidste uge er den bare blevet være og være .. og da de plukveer eller hvad det nu var kom gik det også bare i ryggen . de gjorde så ondt jeg klemte dynen og der lige trillede en lille tåre..

• #9   8. sep 2009 jeg tror altså det var små veer du havde, som jeg fik det fortalt dengang det var mig så er det kun gode tegn i forhold til en fødsel ;o) de hjælper jo til at afkorte livmoderhalsen og gøre dig klar til det, måske kommer det meget snart men der kan også gå noget tid, som sagt så gik der 13 dage ved mig og der var ingenting imellemtiden..
    øget udflåd skal jeg ikke kunne sige om det er tegn på noget, det lod jeg ikke rigtigt mærke til.

• #10   8. sep 2009 modningsveer det har jeg aldrig hørt om ?????

håber snart der sker noget vil gerne have hende ud min bækkenløsning er ved at tage livet af mig .. men 1000 tak for gode svar alle sammen .
    må bare vente og se hvad der sker . men tror nu jeg vil pakke en taske så den er klar hvis der skulle ske noget . smiley

• #11   8. sep 2009 Vinni

undrer mig lidt over det folk siger med at plukveer ikke må gøre ondt... for det gjorde mine squ...

men det du beskriver der lyder som det jeg havde i en uges tid før jeg fødte... det gik sådan lidt op og ned... nogen dage var der meget kort tid imellem.. og andre dage kom de veer der kun et par gange... jeg fødte i uge 34+6... havde faktisk siddet 2 gange til fødselsforberedelse og bidt veer i mig... den anden gang blev jeg så sendt på sygehuset efter at har fortalt jordemoderen om det...

• #12   8. sep 2009 det ville jeg nok også gøre, men forvent nu ikke at hun kommer før tid, man ved jo aldrig, men et lille tip (lover ingenting) dyrk noget sex og lav noget fysisk, så meget du nu kan uden at overbelaste dig selv, for hvis det er kroppen der er ved at gøre klar, kan du måske hjælpe den lidt på vej ved det, det fungerer nemlig ikke før kroppen er klar ;o)

tror nok det de kalder for modningsveer er det samme som de "små veer" hvor kroppen forbereder fødslen.

• #13   8. sep 2009 LIge en sidebemærkning.
    Hvis din bækken løsning ikke går i sig selv efter fødslen, så opsøg en massør med kursus i bækken dysfuktion. DET VIRKER! :o)

• #14   8. sep 2009 nej nej forventer heller ikke hun snart kommer . men dejligt lige at have det klar hvis hun nu snart vil komme . har godt nok hørt sex kan få nogte igang vil da spørge manden i aften om han tør . haha smiley jeg har i dag haft to plukveer der gjorde lidt ondt imens jeg gik og rydet lidt op.

jeg har før haft plukveer der gjorde ondt og har også fået af vide de godt må gøre ondt men det her gjorde virkelig meget ondt . og hvis der kun var plukveer glæder jeg mig godt nok ikke til de rigtige veer kommer hvis de gør meget mere ondt . har også snakket med min mor om det som også mener det godt kan være tegn på der snart víl ske noget . men der er ikke andet end at vente og se. hun sagde dog også jeg skulle forsøge ikke at tænke på det . syntes jeg så ikke er helt nemt .

tak for rådet om bækkenløsning . håber på det går i sig selv igen. har ikke fået gjordt noget mod det da det ikke var så slemt men hvis jeg når til jm på torsdag må jeg hellere lige høre hende efter hvad jeg lige gør . og om hun evt. kan undersøge om der er ved at ske noget.

det er ikke andet end en uge side den lille pige vendte sig ,

Kommentér på:
HJÆLP PLUKVER ELLER VEER ??

Annonce