{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Hvor sundt spiser vi?? :0/ {{forumTopicSubject}}

Hej i hønsegården

Mig og kæresten kom til at snakke om kost osv igår..

Jeg er selv en af dem, der bare rigtig gerne vil være SUPER sund, så baby kommer springene ud helt grøn i hovedet af alle de grønsager mor har spist i graviditeten

Kæresten er så stolt af mig, da han syns jeg er sååå fornuftig, og som han siger, om jeg så satte mig til at æde et helt glas nutella ville der ikk være noget galt i det, for jeg er gravid, og dermed lovlig undskyldt.. Jeg er nu ikke af samme mening .

Selv syns jeg at jeg `snacker` aaaaalt for meget, og det er virkelig hver dag, der kommer noget indenbors som der, efter min mening, ikke burde.. kage, chokolade (som jeg af en eller anden grund får latterligt ondt i maven af, selvom jeg kun spiser èt stykke, lejer at kunne æde uanede mængder, andre der har det sådan??) youghurt med alt for meget sukker osv

Så nu jeg jo nysgerrig efter at vide hvordan, og hvor usundt, vi sådan i gennemsnit spiser herinde, og egentlig også hvor meget motion vi får osv..??

Selv svømmer jeg to gange om ugen, og går et par ture med vores to hunde dagligt også, men ellers blir det ikk rigtig til noget..

Håber i er friske på at fortælle lidt om hvordan i lever, med guldklumperne i maven


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sundt spiser vi?? :0/
Kommentér på:
Hvor sundt spiser vi?? :0/

Annonce