{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Hvad skal hun gøre? {{forumTopicSubject}}

Min veninde er blevet gravid efter 5 år hvor hun ikke troede hun kunne blive gravid da hun ikke har været på p-piller eller brugt anden prævention sammen med sin kæreste. Hun gik så fra ham (ikke af den grund) og fandt en ny.

Han sagde at han godt kunne tænke sig et barn og være far. Hun bliver så gravid efter 1 år uden prævention.

Hun har lige fået et rigtig godt job hvor hun er nystartet og de vil have hende ind og fadtansætte hende hvis det går godt -og det gør det.

Hun blev forbavset over at hun var gravid og sendte mig billeder med hendes tests og troede stadig ikke at det kunne være muligt.
Nu har kæresten så meldt ud at han helst ser at hun får det fjernet fordi han ikke ønsker det og driller hende med at hun ser tykkere ud.

Hun frygter nu at han vil synes at hun er uatraktiv og vil se hende som fed og grim da hun føler at det lidt er det han giver udtryk for. Hun er desuden en slank og meget pæn pige.
Hun er bare så skuffet over ham at nu vender hende ryggen og ikke støtter hende og ikke glæder sig og er bange.

Hun er bange for at dem på arbejdet nu vil blive rigtig sure også hvis de finder ud af at hun allerede er gravid for hendes arbejdsgiver er vist ikke så glad for kvinder der kommer og siger at de er gravide.
Det er som Social og sundhedshjælper hvor hun cykler ud til de ældre. Vil hun stadig kunne klare det som højgravid til vinter? altså cykle rundt i frostvejr med gravid mave og må hun løfte på de ældre når de skal på toilet? er der andre regler for det så snart man er gravid eller hvad skal hun så gøre?

Hun er rigtig ked af det og overvejer en abort.

Hvad ville I gøre? har lovet at oprette dette indlæg for hende som hun kommer ind og ser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal hun gøre?
  • #1   16. sep 2009 Er det ikke noget med at man først skal give arbejdsgiver besked ved 6. månede senest ?
    Så kan hun evt. nå at blive fast ansat.

    Jeg synes kæresten er direkte latterlig - Som om det ikke var hårdt nok skal han nu også gå og nedgøre hende, UD med ham !

    Hvis hun har prøvet at blive i gravid og virkelig ønsker dette, så synes jeg hun skal beholde barnet, og hvis kæresten ikke kan leve med det, så er han hende ikke værd !
    Tænk hvis hun får abort og derefter ikke kan blive gravid igen...


  • #3   17. sep 2009 Når hun har prøvet så længe, så synes jeg helt klart at hun skal beholde det - tænk hvis hun ikke får chancen igen.

    Og sådan en lorte kæreste, ja undskyld men han lyder sgu ikke for klog, ud med ham altså.

    Mht arbejdet, vent med at fortælle det. smiley


  • #4   17. sep 2009 Jeg havde ikke beholdt et barn med sådan en mand det er sikkert hvor modbydelig mon han ikke bliver hvis hun siger at hun beholder det. og med hensyn til arbejde er det jo op til hende hvordan hun gør det og om hun har samvittighed til at lade være med at sige det så tidligt som mulig, lidt derfor folk ikke gider kvinder i den fødedygtige alder fordi de får lige stillingen 3 mdr efter er de sku gravide forstår dem udemærket godt at de ikke gider kvinder i den alder det koster dem mega mange penge hver gang de er ude for det nr

  • #5   17. sep 2009 Nå han har sagt at han gerne vil have et barn, og glæder sig til at være far,så er det da en (undskyld sproget) latterlig kommentar at komme med.
    At han synes hun skal have det fjernet, fordi hun bliver fed..

    Jeg tog omkring 40kg på, og min kæreste syntes at jeg var utrolig flot.. =)


  • #6   17. sep 2009 UD med barnagtige kæreste, han fortjener da hverken hende eller et barn!!!


  • #9   17. sep 2009 Betina J:

    hun var jo ikke gravid da hun fik det og det var heller ikke meningen. Det var ved et tilfælde at hun blev gravid så det kom bag på hende selv.

    Hun ville rigtig gerne førhen men der lykkedes det ikke. Hun var så afklaret med nu at det så godt kunne vente til hun havde færdiggjort hvad hun skulle mht. det nye job og vente nogle år.
    Men så blev hun endelig gravid tilfældigt som hun hidtil ikke havde kunne.

    Hun har snakket om at hun nok beholder det og hvis det bliver nødvendigt så må have det på egen hånd. Men selvfølgelig ville det da altid være den rareste tanke at faderen var med i det


Kommentér på:
Hvad skal hun gøre?

Annonce