{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

måske gravid ?
måske gravid ?
Tilmeldt:
2. jun 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

update på gravid trods negative test {{forumTopicSubject}}

Ringede så i dag, for at få svaret på blodprøven snakkede med sekretæren og mit hcg tal var 2 så jeg er ikke gravid, da som de fleste af jer nok ved skal være over 2 før man er gravid.. Gad vide hvad der så sker med min krop.. Nå men lægen var der ikke så skal ringe og snakke med ham i morgen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  update på gravid trods negative test
  • #1   12. jun 2008 Hvis man virkelig ønsker at være gravid, kan man få symptomerne på graviditet.
    det bedste er at lade tanken ligge også få hverdagen til at køre normalt igen, så kommer det helt naturligt på et tidspunkt :o)

    Ønsker dig al mulig held og lykke :o)



  • #2   12. jun 2008 Vil lige sige vi ikke har prøvet på at blive gravide.. Så tror ikke det er det med det er det psygiske der spiller ind. Tænkte først på om jeg kunne være gravid da der kom "mælk" ud af mine bryster..

  • #3   12. jun 2008 Ja altså de siger jo at blodprøven er helt sikker, og når den kun er 2 er den negativ. Jeg er næsten 30, om mindre end en måned (piv jeg bliver gammel hehe). Har i forvejen 2 børn en på 10 og en der snart er 8. Har aldrig prøvet min krop og mine bryster er sådan her, kun i de 2 graviditeter.. Men håber det snart holder eller de finder ud af hvad der sker, for de brystspændinger er da irriterende.

  • #4   12. jun 2008 hov glemte at skrive det er næsten 8år og 10år børnene er.

  • #5   12. jun 2008 Ja teenage årene er jeg over smiley
    og overgangsalderen er jeg ikke så tæt på så det kan være det..
    Så jeg har ingen idé om hvorfor min krop er sådan, men må jo se hvad min læge siger i morgen. Om han kan komme med en naturlig forklaring, og helst også en løsning.
    Ved godt det så ikke længre hører til på babygalleri, men kan jo være der er andre efter mig der oplever det samme og søger herind, så derfor bliver jeg ved at skrive om det her..


Kommentér på:
update på gravid trods negative test

Annonce