21. mar 2008 Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
Gravid :o( {{forumTopicSubject}}
F**K F**K F**K
Vi fik en datter her i juli.. Og nu har jeg lige fundet ud a at jeg er gravid igen :o( Det var ikke lige planen..
Vi har ellers beskyttet os hver gang vi har haft sex..
Ved at min kæreste ikke vil ha flere lige nu og her, og det vil jeg enlig heller ikke, for sys victoria er for lille endnu..
Men man bliver da aligevel sådan lidt... Jaah ved ikke hvordan jeg skal forklare.
Skulle bare lige ud med den, min hjerne køre med 110 i timen og kan ikke sove.
( Har ikke fortalt min kæreste det endnu) for ved hvad han vil sige. ( abort )
Undskyld hvis det er skrevet lidt mærkeligt, men er helt væk lige nu :o( Er så ked a det, det her var virkelig ikke planen
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
For ved at han ikke vil ha flere.. Jeg vil jo gerne ha en til, men.. Ville nu gerne ha ventet et par år.. Men sys os det er svært når man så ved at man er gravid..
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
Måske i aften når begge unger sover.. hvor vi bare er os, og kan snakke stille og roligt alene..
Sys sq bare det er svært :o(
jun 2008
mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
Og husk at økonomiske og praktiske vanskeligheder altid løser sig, så jeg ville ikke vælge barnet fra på den konto.
Held og lykke med at finde løsningen for netop jer!
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
sikke dog en skod situation at stå i......
du må se at få forklaret manden det.... evt som maschas mor siger med at forklare du var dårlig og træt og valgte at teste og det var ikke det fedeste resultat den kom med....
få snakket rigtig godt igennem om hvad i vil og hvad der skal ske nu....
lav evt en lille liste hvor i skriver for og imod og se hvad der kommer ud af det...
kan godt forstå du ikke har det godt med at fortælle ham det men du får det bestemt ikke bedre af at gemme på det søde
i er jo voksne og mor og far.... sammen må i finde ud af hvad der skal ske nu.........................
trøste krammer og fuld forståelse herfra...
i er voksne mennesker og i m
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
jun 2008
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
Gravid :o(