{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Kan det passe, har bare møg ondt :o/ {{forumTopicSubject}}

Jaa, jeg er i uge 7+2 idag, og jeg har bare SÅ ondt i underlivet, det er en blaning af ligament smerter og en en konstant smerte i hele maven :o/ ?

Jeg kan næsten ikke gå, det er noglelunde til at holde ud når jeg ligger.

Jeg mistede i aug. måned, eller jeg mistede måske, lægen var ikke 100% sikker på at jeg mistede, så hvis jeg ikke gjorde er jeg 4 uger længere henne..
Jeg skal først til lægen den 2 nov, og derefter til scanning!

(Jeg er selvfølgelig pisse bange for at der er noget galt, enten at jeg er ved at miste elller der er noget andet helt galt, jeg havde også den tanke at det kunne være tvillinger, da jeg er vokset enormt meget)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det passe, har bare møg ondt :o/
  • #1   19. okt 2009 Da jeg var gravid med Malis havde jeg slet ikke så ondt, jeg havde en smule kvale, men denne her gang kan jeg ikke engang kigge på mad uden jeg er ved at kaste op :o/

  • #2   19. okt 2009 Åh nej.. smiley
    Synes du skal ringe til en eller anden form for læge og blive tjekket, fordi jeg havde godt nok ikke smerter men pletblødte, og det er bare SÅ hårdt psykisk at gå og være nervøs heletiden om det er fordi man er ved at tabe, og hvis de scanner dig kan de hurtigt finde ud af om det er ved at rive sig løs, jeg skulle også ha været scannet, men jeg nåede desværre at tabe det inden... Ikk fordi de kunne ha gjort noget hvis det var, men bare det at man ikke har det psykiske pres med at gå og tænke helt vildt!! ...


  • #3   19. okt 2009 fra uge 6 ca havde jeg til tider også mega ondt med marcus, jeg kastede op konstant og havde det virkeligt elendigt på alle måder, det var som om hele maven var ved at sprænges af smerte indimellem, men der var altså intet galt, graviditeter er jo forskellige så det behøver jo slet ikke være som med malias... det at du vokser hurtigt er vel bare fordi kroppen har prøvet det før og vokser hurtigere, det sys jeg da man hører er meget normalt, tror da ikke nødvendigvis at det er tvillinger..

    må man spørge hvorfor du ikke kommer til læge og scanning tidligere hvis det ikke er sikkert du mistede, så i reelt ikke ved hvor langt henne du er???


  • #4   19. okt 2009 Trine:
    Det er nemlig pisse hårdt psykisk, jeg er bare super nervøs :o/
    Men hvis jeg har ondt i morgen ringer jeg til lægen!

    Ditte:
    Jeg har snakket med en læge, godt nok ikke med min egen læge og han sagde at jeg bare skulle tage det roligt..
    Problemt er jo at jeg har Malias og han skal jo løftes ind og ud af bilen og det kan jeg næsten ikke, Tue tager til Tyskland fra onsdag til fredag, så det bliver vildt hårdt med alle de løft..

    Fra Tue kom hjem og til nu har jeg bare lagt på sofaen og haft pisse ondt :o/


  • #6   19. okt 2009 okay kan bare ikke forstå du ikke er blevet sendt til terminscanning, når nu i ikke er helt sikre...

    det lyder ikke rart og kan da bestemt godt forstå du synes det er hårdt, jeg synes sidste år at det var hårdt nok bare det at have en hund der skulle luftes og en kæreste der først kom sent hjem, så kan da godt forestille mig at det må være hårdt med et barn helt alene, når du har det så skidt, kunne du ikke måske få noget familie eller venner til at hjælpe lidt??

    men forøvrigt tillykke med graviditeten, håber da det bliver bedre for dig.


  • #7   19. okt 2009 Mor til: Ja nemlig, har selv lige prøvet det jo.. Og jeg var ved at blive VANVITTIG af nervøsitet...
    - Det er selvfølgelig også vildt hårdt at miste, men hvis man kan få afklaret at det er ved at løsrive sig og man er ved at abortere så har man da i det mindste noget at forholde sig til..
    Men jeg krydser alt jeg kan krydse for at det ikk er derfor du har smerter...


  • #8   19. okt 2009 Henne: Jeg har haft ligament i et par uger nu, men det er til at holde ud, synes jeg, det her er bare meget voldsomt!

    Ditte: Jeg forstår det heller ikke, men jeg vil snakke med lægen i morgen, for hvis jeg er længere henne, når jeg jo næsten i uge 15-16 før jeg bliver scannet.
    Jeg havde en super dejlig graviditet med Malias, men han er en dreng med et enormt energi niveau, så det er x-tra hårdt lige nu, og isære de sage Tue først kommer hjem efter 20,00 :o/

    Trine: Ja det læste jeg, det gør mig ondt :o(
    Men ja, hvis man nu har noget at forholde sig til, er det lidt nemmere at overskue..
    Men tak for de krydsende lemmer ;o)


Kommentér på:
Kan det passe, har bare møg ondt :o/

Annonce