{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Øv bøv strækmærker... {{forumTopicSubject}}

Hej.. ville bare lige dele den kedelige nyhed;)
Havde virkelig håbet at jeg kunne klare denne graviditet uden strækmærker, eftersom at jeg ikke havde fået nogen endnu...
Men opdaget de første på maven her til morgen.. lige rundt omkring navlen=(

Til jer der er nogenlunde lige langt henne, hvad er jeres status med hensyn til strækmærker??..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv bøv strækmærker...
  • #2   23. nov 2009 Prøv at se billederne i mit album om min graviditet de sidste billeder der er taget hvor jeg er højgravid. Ikke et strækmærke så jeg troede at jeg slap. Men hold da op min mave ligner bare en sveske nu og min navle er død. Kan selv bestemme om den skal pege indad eller udad smiley

  • #3   23. nov 2009 Er der bare slet intet man kan gøre?.. ved godt det kan høre med til en graviditet, men ville nu stadig gerne undgå det..

  • #6   24. nov 2009 jeg undgik dem hele min graviditet igemmen eller lige indtil den dag jeg skulle føde der kom de bare frem. var så glad for jeg slap for dem på maven men så skal de lige komme sidste dag æv æv. smiley

    ((ungik dem dog ikke helt har lidt på mine lår men næsten ingen ting.))


  • #7   24. nov 2009 jeg slap meget billigt, jeg har fået 5 meget små strækmærker ude på hofterne, og en milliard mega små på brysterne som man egentligt først kan se nu hvor jeg er gravid igen.

    men jeg ser på strækmærker som et bevis på at man har fået et dejligt barn, og får jeg nogen i denne graviditet jamen så er de velkomne når jeg har vendet mig til dem


  • #8   24. nov 2009 Jeg har ikke nogen endnu smiley hehe

  • #9   24. nov 2009 Jeg fik 4 strækmærker med min datter og det var omkring sidst i graviditeten, med min store dreng fik jeg ingen smiley

  • #10   24. nov 2009 jeg fik rigtig mange på maven med Niklas, men har dog ikke fået flere endnu. Men har fået rigtig mange til at blive meget mindre synlige ved sol... og en masse sololie ikke creme.

  • #12   24. nov 2009 Jeg har ikke fået nogen nye strækmærker endnu .. håber at jeg ikke får flere smiley har nok i dem jeg har smiley

  • #14   24. nov 2009 Rikke:

    Det er ikke fordi jeg vil være lyseslukker, og det er heller ikke sikkert at jeg bliver det alligevel, men det er rigtig nok det med at man kan kigge på sin mor og mormor til en vejledning om hvordan man nok selv slipper igennem graviditeten.

    -MEN det er kun af den forudsætning at du ligner hende og ikke din far. For har du arvet din fars udseende/hudtype kan du ikke regne med overhovedet hvordan din mor og mormor ser ud hvis det mere eller mindre er hendes "indre" du har arvet så du nok mere er som din mor og vil ligne hende mere personlighedsmæssigt.

    Har du din fars udseende osv. vil det nok være mere vejledende at kigge på din farmor. Det ville være nemmere hvis man kunne kigge på sin far da han jo er det link tættere på men de har jo ikke født (desværre? høhø)

    men hvis du ligner din mor så vil der da være ret gode håb ja smiley -kan vi håbe


  • #15   25. nov 2009 hvert et ar og strækmærke og rynke er et tegn på at man har levet:-)

Kommentér på:
Øv bøv strækmærker...

Annonce