{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

hold da helt op =O {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften indikerer kan jeg slet ikke følge med lige nu...

er allerede i uge 15 (14+0) og har en meget større mave end med min datter så det er bare skønt...

min datter er endvidere begyndt at sige Hej, Ej, Jeg og øver sig på hov... hun er kun 10 måneder...

og så er vi lige kommet hjem fra indlæggelse på næstved børneafdeling hvor vi lå i en uge smiley synes bare det hele styrter af sted med 100 km/t og ladeer mig tilbage i mit lille lunte tempo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hold da helt op =O
  • #1   9. dec 2009 mistede du ik en pige?? eller har du fået en efter det også?

  • #3   9. dec 2009 nej jeg har aldrig tabt eller mistet smiley

    jeg venter nr 2 med termin i juni men synes bare at alt går hen over hovedet på mig lige nu smiley min datter er begyndt at sige enkelte ord og er allerede i 15 uge har kun et ½ år til termin og ja synes ikke lige jeg kan følge med lige nu... men skal så også siges at jeg er meget forvirret efter at have været indlagt endnu en gang med min datter i en uge


  • #4   9. dec 2009 ahh sorry jeg lige forvekslede jer smiley

    Uha kender godt når tingene stiger en til hovedet smiley


  • #5   9. dec 2009 he he går nok smiley synes nu ikke selv jeg ligner hende smiley men kan godt se der kan være visse ligheder med det billede jeg har smiley

    jah har bare rigtig mange ting jeg skal lige for tiden så kan slet ikke finde hoved og hale i det så får slet ikke lavet noget af det desværre smiley og så er jeg så urolig for min graviditet selvom det er unødvendigt da jeg godt ved der ikke er noget galt, tror mere det er fordi jeg fik ekstra scanninger sidste gang pga lav blodprocent...


Kommentér på:
hold da helt op =O

Annonce