976 visninger
|
Oprettet:
hold da helt op =O {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften indikerer kan jeg slet ikke følge med lige nu...
er allerede i uge 15 (14+0) og har en meget større mave end med min datter så det er bare skønt...
min datter er endvidere begyndt at sige Hej, Ej, Jeg og øver sig på hov... hun er kun 10 måneder...
og så er vi lige kommet hjem fra indlæggelse på næstved børneafdeling hvor vi lå i en uge synes bare det hele styrter af sted med 100 km/t og ladeer mig tilbage i mit lille lunte tempo
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
jeg venter nr 2 med termin i juni men synes bare at alt går hen over hovedet på mig lige nu min datter er begyndt at sige enkelte ord og er allerede i 15 uge har kun et ½ år til termin og ja synes ikke lige jeg kan følge med lige nu... men skal så også siges at jeg er meget forvirret efter at have været indlagt endnu en gang med min datter i en uge
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
Uha kender godt når tingene stiger en til hovedet
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
jah har bare rigtig mange ting jeg skal lige for tiden så kan slet ikke finde hoved og hale i det så får slet ikke lavet noget af det desværre og så er jeg så urolig for min graviditet selvom det er unødvendigt da jeg godt ved der ikke er noget galt, tror mere det er fordi jeg fik ekstra scanninger sidste gang pga lav blodprocent...
hold da helt op =O