Hjælp...( pluk veer ) {{forumTopicSubject}}
d. 22/6 : Igår fik jeg MEGET stærke plukveer, mine plukveer kan jeg normalt aldrig mærke, men det kunne jeg igår. De smerter jeg havde var nogle trykkende smerte , hvor maven starter med at ''bule'' ud, lige under brysterne. Smerterne kom og gik og sys de blev værre, fik det ca. 4-5 gange og så holdte det op. Om aftenen fik det jeg det igen , men smerterne var dog ikke så stærke som de havde været tidligere.. Men stort set hele dagen var min mave hård som sten, det var meget få timer jeg ikke havde plukveer igår.. Hvad kan det være? Er der nogen af jer der har haft det sådan ? Blev rigtig nervøs igår da det startede ...
d. 25/6 : Jeg føler jeg er ved at flække for neden, er det normalt ?
Mine plukveer er nogle gange så stærke at jeg ikke kan stå oprejst og har plukveer KONSTANT ! Håber ikke det er fordi jeg snart skal føde ?????
- Har brug for lidt svar og råd.
Skal jeg slappe ekstra af nu da jeg har så mange smertefulde plukveer ?
De fleste smerter sidder stadig der hvor maven begynder at bule ud og har meget ondt i ryggen, men har os mange som føles som mens. smerter som sidder nederst i underlivet og går om i ryggen..
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 321
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 315
jun 2008
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Jeg ville ringe til fødegangen og sige at du har rigtig mange smerter, og du gerne vil tjekkes fordi du er bange for at der er noget galt... De skal sgu tage dig ind, for det er jo ikke normalt at du skal have det sådan...
Hvor langt er du henne?
jun 2008
Jeg er i uge 34.
Jeg er bare lidt nervøs for at det er ''starten'' på fødslen.
Min jordemoder gav mig et nummer som skulle være ind til fødegangen, hun sagde at der sad en ''døgnjordemoder'' som jeg altid kunne ringe til hvis der var noget eller hvis jeg havde spørgsmål.. Da jeg ringede spurgte de om jeg havde veer, så svarede jeg, det tror jeg ikk ( Har jo ingen idé om det , da jeg er førstegangsfødende ), så sagde hun at jeg først skulle ringe hvis jeg havde veer, men jeg skulle ringe til min læge eller jordemoder hvis der var problemer..
Jeg skal føde på Roskilde, ved ikke om der er nogen af jer der har ringet derind og fået den samme behandling ?
jun 2008
jun 2008
Jeg snakker med min jordemoder om det d. 10 .
Hjælp...( pluk veer )