{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Puha, svimmel :( {{forumTopicSubject}}

Idag på arbejde skulle vi til fødselsdag hjemme ved en af børnene (er i en børnehave). Lige da vi kommer der hejm og skal til at hjælpe børnene med at få deres overtøj af, så begynder jeg at blive lidt svimmel, kort efter begynder jeg at "koge" og bliver MEGET svimmel og det bliver nærmest sort for øjene af mig. Jeg får sagt til min kollega at jeg er dårlig og de får mig sat ned og givet mig noget vand. Får at vide at jeg var lig bleg, så de var ikke i tvivl om jeg jeg var meget dårlig. Jeg sidder lidt og har det så godt igen, er dog lidt svimmel, hvis jeg drejer hovede hurtigt eller lign...

Puha sikke en oplevelse, tænk hvis jeg lige havde været alene med nogle af børnene smiley

Andre der har prøvet noget lign..?

Karina *20+0*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, svimmel :(
  • #1   19. jan 2010 ja sådan var de første 5-6 måneder af min graviditet. blev sygemeldt pga det.... lægen sagde bare jeg måtte sørge for at drikke rigeligt med vand og hvile mig....

• #2   19. jan 2010 Jeg har også været svimmel nogle gange, men idag var godt nok slem... Jeg kan sammenligne det lidt med, da jeg for 3år siden besvimede, der havde jeg det også sådan lige inden jeg tiltede om smiley

• #4   19. jan 2010 Uha ja! Jeg måtte en tur ned og sidde midt i køen i Bilka smiley

Det sortnede fuldstændig og jeg svedte for vildt!

Var alene deroppe og det mest skræmmende var, at der ikke var en eneste, som tilbød deres hjælp eller spurgte til mig.... heller ikke dem, som stod lige bag mig!

Hallo, det er altså ikke normalt at man må støtte sig op af indkøbsvognen og sætte sig ned, mens man vifter kold luft i hovedet med hænderne og smider jakken.....! Kunne heldigvis nå at række ud efter en cola og efter et par slurke kunne jeg rejse mig op, betale og gå ud og købe lidt at spise!

• #5   19. jan 2010 Sårn har jeg også haft det under hele min graviditet ..
    Jeg har set rigtig rigtig rigtig rigtig mange butiksgulve - for lige så snart jeg har stået op mere end 5-10 min af gangen bliver jeg svimmel , utilpas og lig bleg ..

Sør for at drik en masse , gerne have noget med sukker i måske i en taske , og så hvil dig så snart du føler bare en smule for det ..

• #6   19. jan 2010 Ja det har jeg også lidt meget af.. Jeg måtte tage fat i kanten ved indkøbsbåndet i brugsen og drikke af min juice inden den var scannet ind fordi jeg troede jeg var ved at dejse om, det var en søndag morgen og jeg havde en stor jakke på så man kunne ikke se maven, hehe de andre kunder må virkelig have tænkt sit! smiley Og mit er pga lavt blodtryk. Min jordemoder siger at cola eller andet sukkerindholdigt kan kurere det når det er der, og jern tilskud forebygger det.

• #7   19. jan 2010 Jeg var oss svimmel, men begyndte bare på jern'tabletter. Hjalp rigtig meget.

• #8   20. jan 2010 Jeg snakkede med lægen for morgenen af og har fået en tid imorgen tidlig smiley

Kommentér på:
Puha, svimmel :(

Annonce