15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Puha, svimmel :( {{forumTopicSubject}}
Idag på arbejde skulle vi til fødselsdag hjemme ved en af børnene (er i en børnehave). Lige da vi kommer der hejm og skal til at hjælpe børnene med at få deres overtøj af, så begynder jeg at blive lidt svimmel, kort efter begynder jeg at "koge" og bliver MEGET svimmel og det bliver nærmest sort for øjene af mig. Jeg får sagt til min kollega at jeg er dårlig og de får mig sat ned og givet mig noget vand. Får at vide at jeg var lig bleg, så de var ikke i tvivl om jeg jeg var meget dårlig. Jeg sidder lidt og har det så godt igen, er dog lidt svimmel, hvis jeg drejer hovede hurtigt eller lign...
Puha sikke en oplevelse, tænk hvis jeg lige havde været alene med nogle af børnene
Andre der har prøvet noget lign..?
Karina *20+0*
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Det sortnede fuldstændig og jeg svedte for vildt!
Var alene deroppe og det mest skræmmende var, at der ikke var en eneste, som tilbød deres hjælp eller spurgte til mig.... heller ikke dem, som stod lige bag mig!
Hallo, det er altså ikke normalt at man må støtte sig op af indkøbsvognen og sætte sig ned, mens man vifter kold luft i hovedet med hænderne og smider jakken.....! Kunne heldigvis nå at række ud efter en cola og efter et par slurke kunne jeg rejse mig op, betale og gå ud og købe lidt at spise!
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Jeg har set rigtig rigtig rigtig rigtig mange butiksgulve - for lige så snart jeg har stået op mere end 5-10 min af gangen bliver jeg svimmel , utilpas og lig bleg ..
Sør for at drik en masse , gerne have noget med sukker i måske i en taske , og så hvil dig så snart du føler bare en smule for det ..
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 35
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Puha, svimmel :(