24. mar 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 225
Øv hvor går tiden langsomt... {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen...
Jeg er i 15. uge og nej hvor går tiden bare langsomt... Kan da slet ikke forstå dem der siger tiden flyver afsted...
Jeg er nået det stadie hvor jeg er træt HELE tiden, stoppet med at kaste op men det kommer alligevel engang i mellem... Min ryg når jeg ligger ned gør bare ondt...
Maven vokser ikke rigtigt, jeg ligner bare en der har spist godt i julen...(Nu skal det siges jeg ikke er den der plejer at tage på) glæder mig til maven er så man kan se jeg er gravid hehe...
Lige en smule brok, selvom der ikke er noget at brokke sig over Håber i går og hygger jer med jeres smukke maver og dem der forsøger snart lykkedes...
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 225
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 189
Jeg var ved lægen igår og fik lov til at hører hjertelyd, så nu ved jeg der er liv derinde. Det hjælper lidt på det.
Jeg synes også tiden går vildt langsomt og jeg har også mega ondt i ryggen. Det er rigtig æv. Ville gerne dyrke lidt motion.
mar 2009
Hvornår er du sat til, er det også din den første...?
Ja jeg venter også bare på der sker noget hvor man kan se eller mere mærke man er gravid...
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 189
nogle gange føler jeg at jeg mærker noget, som om der kilder indefra, men så kommer det ikke igen og så bliver jeg i tvivl.
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 19
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
mar 2009
Øv hvor går tiden langsomt...